Ga naar inhoud

Onderdelen opstart pagina KPN vandaag willen niet laden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de overgang van Planet naar KPN, is de opstartpagina veranderd in KPN Vandaag.

Nu zie ik op de ene computer wel alle items en kan ik de onderwerpen aanklikken en opstarten, maar op een andere computer zie ik alleen maar ronddraaiende cirkeltjes en worden de items niet geladen.

Weet iemand welke instelling er dan verkeerd staat in mijn Explorer? De Adobe Flash player is geinstalleeerd evenals Java. Kan het aan de firewall liggen? Maar als ik die uitzet laden de items ook niet.

Wie heeft een oplossing?

Geplaatst:

een keertje de IE resetten?

Tools - Internet Opties - Delete

en anders onder het Tabblad 'Advanced' op reset klikken

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Sjattuh dank voor je reactie maar dat helpt niet.

Enige item dat het wel doet is buienradar, maar daar wordt je niet vrolijk van hier in Nederland.

Geplaatst:

Ook al geprobeerd maar zonder resultaat.

Ook geprobeerd via KPN help antwoord te krijgen, maar de firma is blijkbaar alleen maar geinteresseerd in het winnen van nieuwe zieltjes.

Zou het een of andere popup blokkering zijn of iets dergelijks? De site pagina moet natuurlijk gegevens downloaden en op de pagina zetten. Het gaat dus om de startpagina van KPNplanet.nl

Geplaatst:

Ik heb het getest met Firefox en daarmee krijg ik alle pagina onderdelen wel op het scherm.

Maar wat is er dan mis met Explorer? Ik denk dat het iets met de instellingen heeft te maken maar ik heb geen idee welke.

Geplaatst:

in je ie explorer ga je naar extra , dan zie je direkt welke site's er geladen zullen worden , mogelijk zijn de extensie's die er achter staan verlopen , en dan kunnen de cirkeltjes nog zeeeer lang draaien ( meestal zit de fout bij index,,,, gewoon verwijderen en klaar

groetjes en prettige feesten

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

In extra zie ik niet welke sites geladen worden. Waar staat dat precies?

Cirkeltjes draaien inderdaad heel erg lang.

Gek is dat ik op één computer Foxfire heb geinstalleerd en daarna deed de pagina het wel goed en daarna liep Explorer ook prima.

Op twee andere computers lukt mij het niet met een dergelijke wissel.

Geplaatst:

andere virusscanner en/of firewall --> andere beveiligingsinstellingen?

Geplaatst:

Het gekke is dat op enkele computers het wel goed werkt en op andere niet. Op allemaal zit Norton Internet Security dus in principe hoeft het daar niet aan te liggen.

Natuurlijk is er zat over NIS te zeggen en over te klagen, maar ik denk dat het moet liggen aan een of andere instelling. Helaas heb ik zelf geen idee en ik heb al allerlei instellingen gewijzigd of firewalls, scanners e.d. uitgezet zonder het gewenste resultaat.

Overgang naar Firefox geeft geen ander resultaat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen