OKA Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: Henksat Mijn TS 209 Pro II heeft puf zat. Dat ziet er niet slecht uit. Draait hier ook CCcam, NewCS op en worden Smargo's ondersteund? Als dat mogelijk is, dan is het echt een All-In-One server.
Henksat Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: OKA Origineel bericht van: Henksat Mijn TS 209 Pro II heeft puf zat. Dat ziet er niet slecht uit. Draait hier ook CCcam, NewCS op en worden Smargo's ondersteund? Als dat mogelijk is, dan is het echt een All-In-One server. Nog niet getest, maad dat zal ongetwijfeld. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
chrisch Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: aardbeì De mipsel versies heb ik al eens op mijn DM800 gehad, deed het helaas niet Omdat libpar2 en libxml2 niet beschikbaar zijn in de ipkg packages. Code: ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for nzbget: libxml2 libpar2 Ik ga kijken of ik libpar2 en libxml2 kan compileren op de dreambox. Heb het wel niet nodig, maar hou wel van een uitdaging :-) Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 ik weet niet of lucdec2, daar allemaal op zat te wachten (ivm de oplossing via NAS) maar misschien kan Crisch, beide eens oplossen? dat porteren van die NZBclient naar dreambox en die newcs op qnap. geintje.... Compulsion Röyksopp
theparasol Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Toevallig vandaag in een netwerk als backup unit zo'n qnap voor het eerst in het wild mogen ontmoeten. Wat een snel en gelikte nasunit! Krijg steeds meer spijt van mijn netgear SC-101T!
aardbeì Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: chrisch Origineel bericht van: aardbeì De mipsel versies heb ik al eens op mijn DM800 gehad, deed het helaas niet Omdat libpar2 en libxml2 niet beschikbaar zijn in de ipkg packages. Code: ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for nzbget: libxml2 libpar2 Ik ga kijken of ik libpar2 en libxml2 kan compileren op de dreambox. Heb het wel niet nodig, maar hou wel van een uitdaging :-) Nice!!!Als ik wat moet testen ofzo dan hoor ik het graag, heb Gemini 3.8 nu actief, testen met andere images doe ik ook mocht het nodig zijnmvrgrAardbei 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: chrisch Origineel bericht van: aardbeì De mipsel versies heb ik al eens op mijn DM800 gehad, deed het helaas niet Omdat libpar2 en libxml2 niet beschikbaar zijn in de ipkg packages. Code: ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for nzbget: libxml2 libpar2 Ik ga kijken of ik libpar2 en libxml2 kan compileren op de dreambox. Heb het wel niet nodig, maar hou wel van een uitdaging :-) Hoi Chrisch,ik was nog even aan 't zoeken omdat de libxml dependancy me niet lastig voorkwam destijds, hij staat gewoon in het rijtje hier http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1.5/dm800/experimental/ te downloadenBlijft par2 over denk ikmvrgrAardbei 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
druup Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: Henksat Mijn TS 209 Pro II heeft puf zat. Ja dat klopt maar dat geld niet voor alle NAS'en mijn DS207+ van Synology is ook snel genoeg deze heeft net als de TS209 een processor van 500mhz en 128MB RAM. Ik heb echter ook nog een Synology DS106e staan met 200mhz en 32MB RAM en deze haalt maar 40% van de download snelheid bij het downloaden vanuit nieuwsgroepen. Ik denk dat Henksat wel een punt heeft dat het voor een Dreambox wel eens een lastige klus kan worden om NZB downloads te doen te unpacken en ook nog een TV te kijken. Zal mij niet verbazen dat als je het aan de praat krijgt je alleen kan NZB'en als je niet TV kijkt (bv 's nachts). VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Bacuba Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Citaat: Ik heb nzbget inclusief unpak script op mijn ch3snas (dns-323) nas draaien. Werkt perfectomundo. . Kan je ook aangeven hoe je dit stapsgewijs werkend hebt gekregen op een DNS-323?
chrisch Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 @Aardbei: het gaat ook niet 1-2-3 bij mij. Ik dacht dat ik wel een binutils kon vinden voor ppc, maar ik moet eerst kijken of ik op de DM zelf kan compileren. Een crosscompile environment optuigen vind ik iets teveel werk. Ik heb libpar2 al geprobeerd, maar ik mis echt een groot aantal zaken voordat ik kan compileren. Mwah... misschien dat ik tijdens de kerstperiode wat meer tijd heb hiervoor... @Bacuba: op de site van de ontwikkelaar Dennis Slagers (google is je vriend ;-) staat het beschreven... Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
dolphs Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 dit topic nog maar eens een schop omhoog gooien. Graag wil ik weten of het iemand is gelukt om sabnzbd op de dm8000 werkende te krijgen, of moeten we naar een oplossing zoals Dreamload? Kwartiertje werk leverde mij op dat ik een glob module in python niet heb dus ik vermoed dat daar het compileren gaat beginnen waar ik nu even geen zin in heb: mkdir /media/hdd/news cd /media/hdd/news wget -P . http://downloads.sourceforge.net/project...4.11-src.tar.gz gunzip < SABnzbd-0.4.11-src.tar.gz | tar xvf - ./SABnzbd.py Traceback (most recent call last): File "./SABnzbd.py", line 24, in <module> import logging.handlers File "/usr/lib/python2.5/logging/handlers.py", line 30, in <module> import sys, logging, socket, types, os, string, cPickle, struct, time, glob ImportError: No module named glob Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
aardbeì Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Milo heeft een nzg-grabber bij zijn image, weet niet of er al dan niet par en/of unrar spul bij zit mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast MiLo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 NZBGet zit in MiLo, deze zou ook op andere images prima moeten werken. PAR en RAR zit daar niet in, om stabiliteitsredenen, en omdat je PC waarschijnlijk de zaak uitpakt in enkele minuten dus leek het me niet nodig om het arme CPUtje van de Dreambox daarmee te belasten. TV kijken en opnemen enzo gaat prima terwijl NZBGet in de achtergrond draait.
DRK Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Loopt inderdaad prima, is er al zicht op versie nzbget 0.7.xxx ? (webinterface etc) Echt super handig om niet altijd je laptop aan te hoeven hebben voor downloads (dreambox staat toch al aan) en al helemaal voor de MKV's thanks ps: ga binnenkort toch eens Milo proberen, de update rate bevalt me erg!
M€®LïÑ Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Volgens mijn hebben ze het op Ihad al wel voor elkaar, ik blijf echter steken op de volgende melding. root@dm500hd / # ./media/hdd/sabnzb/SABnzbd.py -d Could not find platform independent libraries <prefix> Consider setting $PYTHONHOME to <prefix>[:<exec_prefix>] 'import site' failed; use -v for traceback warning: Not importing directory '/usr/lib/python2.5/encodings': missing __init__.py warning: Not importing directory '/usr/lib/python2.5/logging': missing __init__.py Traceback (most recent call last): File "./media/hdd/sabnzb/SABnzbd.py", line 23, in <module> import logging ImportError: No module named logging root@dm500hd / # Dus moet ik nog ff rommelen ;-) Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen