Gast gerardo Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik ben op zoek naar een usb stick die het mogelijk maakt om sat tv te kijken op laptop. Ik zie veel verschillende sticks op internet(Pinnacle,Terratec), maar geen enkele geeft specifiek aan dat hij geschikt is voor sat tv. Wie weet of ze wel bestaan?
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Als USB stick bestaan ze niet. Wel ontvangers met een USB aansluiting zoals de Technisat SkyStar USB 2. Die is ook als HD versie verkrijgbaar. --SkyStar USB 2-- Prijs: €uro 69,99 Ziet er zo uit:
Gast gerardo Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Dus met deze http://www.terratec.net/de/produkte/bilder/produkt_bilder_de_57364.html en dan daar bij verloopstekkertje (SCART-adapter) Scart naar tulp/cinch plus een video-kabeltje drie maal tulp naar drie maal tulp zal het dus niet lukken? Mij leek het wel gemakkelijk met usb stick, maar ja als dat niet gaat dan houdt het op. Ik wil er alleen zeker van zijn of het wel kan. bedankt voor je reaktie
Gast gerardo Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik bedoel dus dat ik Dreambox tussen schotel en laptop heb, dus niet schotel via stick rechtstreeks aan laptop!
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Met die Terratec stick kan dat inderdaad. Die heeft kennelijk een video en 2 x Audio ingang. Daar kan je dan je normale sat-ontvanger op aansluiten. Een satontvanger in een USB stick bestaat niet. Ik heb er tenminste nooit van gehoord. Ik zou in jouw geval voor die technisat USB ontvangers (al dan niet HD) gaan. Die zijn erg goedkoop.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen