Ga naar inhoud


[DM800HD] welk type/formaat interne harde schijf?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Nou,

 

Waarschijnlijk heb ik bij de vorige vraagstelling iets niet gedaan zoals dat hier behoort en is daarom de post verwijderd, dus probeer ik het nogmaals.....(aangepast)

 

 

Ik wil een interne harde schijf plaatsen in de DM800HD, wat kan er maximaal aan grote in de DM800HD?

 

En welke merken verdienen de voorkeur?

 

Groet,

 

P-G

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dirktal
Ik heb onlangs een harde schijf Fujitsu 2.5 320 GB Sata 8MB ingebouwd. Werkt voortreffelijk.


Ok dank. Weet je ook wat het maximale hoeveelheid Gigen is wat er intern in kan?

Alvast dank.

Groet,

P-G
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: P-G
Waarschijnlijk heb ik bij de vorige vraagstelling iets niet gedaan zoals dat hier behoort en is daarom de post verwijderd, dus probeer ik het nogmaals.....


Ja, sommige moderators op dit bord hebben korte lontjes en buigen de regels zoals het uitkomt. Zelfs deze reactie zal wel weer gevolgen hebben maarja, who cares..:-)

Jouw vraag vind ik interessant. Niet zozeer vanwege de omvang van de disk maar meer de snelheid. Ik weet dat in de DM7000 tijd er een verschil was tussen 5400 en 7200 toeren disken. Het stroomverbuik maakte nogal uit. De vraag geldt volgens mij weer.

Dus wat zijn de voor en nadelen van een 7200 toeren disk in de dm800?

Ge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dirktal
Hij draait op 5400 RPM. Om helemaal duidelijk te zijn gaat het om een:
HI 2,5 Sata 320 GB/5400RPM-8MB Futjitsu harde schijf.


Ik dank U

Weet je ook of de DM800 een 500Gig intern aankan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

aanbevelingen die gedaan worden, betreffende merk en types, kunnen wegens de snelle opvolging van in de markt verkrijgbare hdd's alweer snel oud nieuws zijn.

 

principieel worden deze 2,5" beter maar dan wel graag effe letten op garantie en of het BULK of BOxed versions zijn.

 

chiao

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
aanbevelingen die gedaan worden, betreffende merk en types, kunnen wegens de snelle opvolging van in de markt verkrijgbare hdd's alweer snel oud nieuws zijn.

principieel worden deze 2,5" beter maar dan wel graag effe letten op garantie en of het BULK of BOxed versions zijn.

chiao


Ik mag aannemen dat bulk afvalt?

Ik had deze op het oog:

De WD5000BEVT 500GB van Western Digital heeft een opslagcapaciteit van 500 GB, een toerental van 5400 rpm en een cache van 8 MB. De 2,5 inch SATA harddisk is voorzien van een Serial ATA/300 interface.


Link naar reactie
Delen op andere sites

nou je kunt geluk hebben,

maar het is niet het top product van een fabrikant

top producten worden netjes verpakt met registratie en serienummer alsook zijn ze vooraf aan 't inpakken helemaal getest op alle functionaliteiten.

 

als je in de eerste de beste PC winkel een disk in enkel zilverkleurig folie in de handen gedrukt krijgt, is dat geen gecertificeerd en getest product = dus BULK.

 

natuurlijk heeft 60 a 70% geluk met bulk...

dus als je maar vooraf zeker bent dat de winkel waar je 't koopt ook coulant ermee omgaat is die 2 jaar garantie en een goedkopere aankoopprijs een TE NEMEN risico.

 

 

chiao

 

 

Western Digital heeft mij altijd leuke hdd's gelevert

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...