Gast Geplaatst: 19 mei 2002 Geplaatst: 19 mei 2002 Volgens mij kun je die satelliet hier helemaal niet ontvangen, kijk je perongeluk niet naar een andere sateliet? De footprint die ik gevonden heb ligt boven India. Aan de hand van de eirp is wel een schotelmaat te definieren, maar dan moet er wel een footprint boven europa zijn.
Gast Geplaatst: 19 mei 2002 Geplaatst: 19 mei 2002 Hallo Ik denk dat je op 57 gr oost zit op nss 703 daar zit wel 3 GHZ op. Op de insat 2R kan je het hier vergeten. Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 19 mei 2002 Geplaatst: 19 mei 2002 Wie weet de maat van de schotel voor insat 55 oost hier in Nederland te ontvangen. Ik heb een 1.50cm schotel met 15K c-band LNBF. Hiermee kan ik de beeld wel zien. maar het is niet mooi. Hoe groot schotel hier voor kan ik gebruiken.
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Ik heb gevonden wat je bedoeld. Omdat hun eigen sateliet (Insat 2D) de mist in ging hebben ze kennelijk de Arabsat 1C overgenomen en moemen ze die nu Insat 2R De footprint ligt verborgen achter een pasword, dus daar valt ook niks weg te halen. Als je met een 15K lnb en 1,5m schotel net wat ontvangt dan moet je toch minimaal aan een 2 meter schotel denken.
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 @Raj; Wat bedoel je met </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> Hiermee kan ik de beeld wel zien. maar het is niet mooi. </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Veel ruis in het beeld of amper beeld te zien etc.. Maar wat Stardust al zegt, waarschijnlijk een wok van 2 meter.. Big fellow..
Aanbevolen berichten