lucdec2 Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Hopelijk mag deze link : http://www.tv-vlaanderen.be/pid_triplesat.asp Mist u BBC 1 en 2 in het zenderaanbod van TV VLAANDEREN? Dat is nergens voor nodig! Deze zenders kunnen dan misschien niet worden toegevoegd op onze ASTRA 1 of 3 satelliet, maar ze zijn wel gratis beschikbaar op ASTRA 2. Bovendien worden daar niet enkel BBC 1 en 2 uitgezonden, maar nog tal van andere grote Britse zenders ook. Zenders die u op die manier gratis bovenop uw abonnement kan ontvangen, zijn alle BBC- en ITV-kanalen, alle kanalen van Channel 4, een zestal extra filmkanalen en nog zo veel meer... We voegen ze toe aan onze zenderlijst vanaf preselectie 901. In totaal gaat het om zo’n vijftig zenders, en eind februari zullen er daar nog eens een stuk of honderd bijkomen! Om ASTRA 2 samen met onze eigen ASTRA 1 en 3 satellieten te kunnen ontvangen, brengt TV VLAANDEREN nu een fantastische oplossing op de markt: de Triple Sat. Dit systeem omvat een Triple LNB Twin en een schotelantenne van slechts 45 cm doormeter, en kan worden geïnstalleerd op de meeste ontvangers*. De Triple Sat is vanaf half december beschikbaar bij uw TV VLAANDEREN dealer voor een richtprijs van 189 euro (incl. BTW) – spotgoedkoop voor een persoonlijke link tussen uw huiskamer en the UK!
Jan Ambers Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Voor een sat die op de UK gericht is vind ik een schotel van 45cm met een meervoudige LNB(nOg lager rendement) een magere oplossing! Het minste slecht weer is de UK ontvangst weg, weer er maar gerust van! Ev een duo LNB zonder ingebouwde diseqc voor 19 & 23° zou samen met een diseqc en extra LNB een "betere" opl zijn... (60cm schotel) Ofwel een 78cm schotel met multifeed en 3 of LNB's is veeeeel beter kwa signaalsterkte, en daar draait toch veel om hé?
Davev Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Voor een sat die op de UK gericht is vind ik een schotel van 45cm met een meervoudige LNB(nOg lager rendement) een magere oplossing! Het minste slecht weer is de UK ontvangst weg, weer er maar gerust van! Ev een duo LNB zonder ingebouwde diseqc voor 19 & 23° zou samen met een diseqc en extra LNB een "betere" opl zijn... (60cm schotel) Ofwel een 78cm schotel met multifeed en 3 of LNB's is veeeeel beter kwa signaalsterkte, en daar draait toch veel om hé? Dit is een zwak afkookseltje van een multytenne en het mag dode honden regenen ik blijf er beeld mee hebben op de 19,2, 23, 5 en 28. Hier valt alleen de 13° soms gedeeltelijk weg. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
matthew_be_wvl Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ja, op de multytenne zijn 19,2°E en 28°E de sterkste satellieten. Dan 23,5°E en dan 13°E (die bij mij ook soms wegvalt.) Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Jan Ambers Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Demultitenne is toch groter dan 45cm?
Elwin Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Nee hoor, de Multytenne is ook 45 centimeter. En met die schotel die eigenlijk identiek is aan de Triple Sat van CDS/TVV kun je ook nog Hotbird erbij ontvangen!
matthew_be_wvl Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Ja, voor dezelfde prijs of minder zelfs. Ik heb €160 betaald voor mijn multytenne geloof ik. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Davev Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 tvvlaanderen schoteltje is een twin-opstelling en die kost je in multytenne al snel 210 à 250 euro maar voor een paar euro meer heb je toch die 4de sat. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen