Ga naar inhoud


Welke image geeft de meeste/beste stabiliteit met cccam?


Lenior

Aanbevolen berichten

Na diverse images geprobeerd te hebben zowel orgineel als third party op mijn IPBox 900HD heb ik nog steeds heel veel problemen om cccam stabiel te krijgen. Maw het lukt mij niet om cccam stabiel te laten werken, moet om de paar minuten de cam opnieuw opstarten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, tips en suggesties.

 

Pls help me out!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij idem dito, tenminste als je 's avonds kijken en in het weekend. doordeweeks (ochtenden en middagen) bijna geen probleem.

maar 's avonds meestal om de minuut vast. dan moet ik dus de incubuscam starten.

ik werk met sifteam image.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lenior
Na diverse images geprobeerd te hebben zowel orgineel als third party op mijn IPBox 900HD heb ik nog steeds heel veel problemen om cccam stabiel te krijgen. Maw het lukt mij niet om cccam stabiel te laten werken, moet om de paar minuten de cam opnieuw opstarten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, tips en suggesties.

Pls help me out!


Die combinatie is absoluut niet mogelijk, CCcam draait niet op de sh4.

Je zal bedoelen IncubusCamd, deze is nog niet stabiel en vooraleerst nog maar een beta versie, dus het wachten is op de opvolger.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
IncubusCamd niet stabiel?

Ik heb er bijzonder weinig problemen mee moet ik zeggen! Ook al is dit nog maar versie 0.5!

Gr,

BaZ


Ja niet stabiel zap maar eens naar een kanaal waarvoor je onmogelijk een ecm kan ontvangen!

Jullie kunnen van alles roepen maar de zaak is nog niet stabiel ook E2 nog bij lange na nog niet!

Trouwens die E2 is ook nog niet zo simpel aan de loop te krijgen en stabiel is ook een ander begrip.


Ja ik heb een 9000 staan ( 2 zelfs ) en je kan roepen wat je wil bash maar stabiel noem ik anders!

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is niet welk image werkt probleemloos maar welke geeft de beste stabiliteit.

 

E2 is ook nog niet perfect maar ik kan redelijk probleemloos TV kijken, een paar keer op een avond heen en weer zappen als het beeld bevriest. Met NLB was ik continu mijn IPBox aan het herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver


Ja ik heb een 9000 staan ( 2 zelfs ) en je kan roepen wat je wil bash maar stabiel noem ik anders!


Ok ok.. hetis geen Canaal digitaal goedgekeurde philips ontvanger smile Wil je die dan? Veel plezier ermee!

Mensen.. als je zo negatief bent.. ga dan niet lopen zeiken. Erken dat je een miskoop gedaan hebt (al dan niet doordat je er zelf wel of niet mee om kan gaan) en knikker hem de deur uit en neem dan kabel tv ofzo smile

Probleem....? opgelost!

Sowieso heb ik het idee dat mensen niet weten waar ze aan beginnen en dan achteraf gaan lopen zeiken. Als je nie weet hoe linux werkt, als je geen computerheld bent, als je een zenuwinzinkin krijgt als even iets niet gaat zoals jij wil... BEGIN ER DAN NIET AAN!

Zoals met zoveel dingen willen veel mensen wel de lusten, maar niet de lasten.

Ik kan goed kijken met de ontvanger en voorlopig heeft mij nog niemand kunnen overtuigen dat een ontvanger van 900 euro een betere keuze is. Dat hoeft men ook niet te proberen, want ik ben tevreden met de 9000!

Gr,

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens draai ik de NLB8421 image op het moment, maar die gaat er morgen uit. Niet omdat hij wel of niet voldoet, maar puur omdat ik dat wil.

 

Het is namelijk HOBBY! :P

 

Gr,

 

Bas

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...