Ga naar inhoud

Nieuwe ADS+2 modem Met VOIP en Wifi

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik heb een nieuwe modem nodig, voor mijn ADSL+2 aansluiting.

Diegene die ik nu gebruik, ondersteunt geen Wifi. Ik twijfel tussen een Draytek, of een Flitz Box.

Welke is aan te bevelen, en waarom.

Netwerk Telfort, @0 MB

Geplaatst:

Fritz!box

de Rolls Roys onder de modems/routers...

Geplaatst:

Ik heb geen ervaring met Draytek. Wel met de Fritz!box Fon WLAN 7270, en daar ben ik uitermate tevreden over. Makkelijk in te stellen, vele mogelijkheden, alles werkt perfect, betrouwbaar (stabiele firmware) en de prijs vond ik ook nog eens redelijk.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik zie dat de Fritz!box Fon WLAN 7270 ook DECT telfoons direct ondersteunt zonder het basis station van een DECT telefoon.

Hoe zijn daar de ervaringen mee ?

Makkelijk in te stellen ?

Kwatiteit Telefoon ?

In de Firmware toevallig ik het Nederlands, Of Engels ?

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Hoe kan ik er achter komen of mijn DECT telefoon de Malibu 630 GAP-standaard ondersteund ??

Dit kan namelijk samenwerken met de Flitz Box Modem router met VOIP

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik zie dat de Fritz!box Fon WLAN 7270 ook DECT telfoons direct ondersteunt zonder het basis station van een DECT telefoon.

Hoe zijn daar de ervaringen mee ?
Makkelijk in te stellen ?
Kwaliteit Telefoon ?

Klopt, er zit ook een DECT centrale in en deze is makkelijk in te stellen en werkt goed. De geluidskwaliteit is prima. Er wordt zelfs de nieuwe DECT CAT-iq standaard ondersteund, dit komt er op neer dat je breedband spraak (G.722 , 7 kHz) kunt hebben als de apparatuur van beide gesprekspartners dat ondersteunen.

In de Firmware toevallig ik het Nederlands, Of Engels ?

De internationale versie kun je instellen op: Engels, Duits, Spaans en Italiaans. Bij mij staat ie op Engels.

Geplaatst: