Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben er ook niet zo'n fan van. Als TV Oranje zich een beetje ging gedragen als 100%NL op de radio, zou ik het op zich nog wel leuk vinden. 100%NL is de laatste tijd immers bezig zich te vestigen in het radio-aanbod van Nederland.

TV Oranje is nu eigenlijk helemaal niks aan, vaak onbekende C-artiesten met wel heel goedkope videoclips. Beetje jammer, maar er is vast een publiek voor. smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: cheapwatcher
Het is een ideale zender om aan te zetten op de achtergrond tijdens de afwas of huishoudelijke klusjes. De muziek wisselt wel heel erg van kwaliteit.

Als jij nou de gemiddelde kijker zou zijn, kan het natuurlijk net zo goed op de radio uitgezonden worden.
Scheelt weer bandbreedte voor zenders waar je naar kijkt.

Extra geluidskanaal bij melodyZen? cool
Geplaatst:

ze moeten gewoon een sportzender eraf gooien en die bandbreedte

geven aan tv oranje.

Dan kan de beeld kwaliteit omhoog.

Sterker nog gewoon alle sportzenders eraf.

Dan kunnen alle zenders ervan profiteren.

Ach ja voor en tegenstanders van zenders blijven er altijd.

Hier staat tv oranje nog wel eens aan (in het weekend op zondagmiddag als we aan de drank zitten)

Ik vind het een leuke zender.

Maar de beste dat wil ik nou ook weer niet zeggen.

amen

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

waarde loos idee tv oranje publiekomroep zender van nisk, vult nisk aantoe op huidig aan bod is goed dus houden zo , mensen moet niet lopen zeuren dat ze moeten betalen vpprde publiek omroep . groeten dj

Geplaatst:
Origineel bericht van: edje-ken
ze moeten gewoon een sportzender eraf gooien en die bandbreedte
geven aan tv oranje.
Dan kan de beeld kwaliteit omhoog.

Sterker nog gewoon alle sportzenders eraf.

Jij kijkt vast nooit naar sportzenders!
Gast Ronaldinho-
Geplaatst:

Ze mogen mij in bijde gevallen wel verdwijnen (sport en tv oranje) en een leuke filmzender ervoor terug in het familie pakket..

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
tv orantje in het publieke bestel, mein Gott nein, dan worden ze gesponsord door mijn belastingcenten.
ik bedank en protesteer bij deze ....
merDe

Beetje overdone! De TROS zendt al 24 uur per dag Sterren.nl uit op een digitaal kanaal van de publieke omroep.
Geplaatst:

een beetje cultuur van eigen bodem mag gerust ondersteund worden , we leven wel in een multicultuur maar mogen trots zijn op onze taal , zowel in nederland als vlaanderen , de jongeren ( onze toekomst ) geraken steeds meer in de ban van anderstalige invloeden , het respect van onze landstallen geraakt zo stil aan in het verval , dus laat het gerust een openbare omroep worden , ik hoop dat er vroeg of laat ook zo een zender komt voor ons vlamingen ( wij kijken meer dan sommige denken naar tv oranje )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Laat ze eerst de presentator omruilen voor een lekker wijf. Als je dan toch naar dat domme gelul moet luisteren dan wil mijn oog tenminste ook een dom blondje zien.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Geplaatst:

Waarom moet een "blondje" nu weer als dom worden beschouwd??

Gr.Info

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen