boaz Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb een USB schijf op de USB poort van mijn NAS aangesloten. Heeft een jaar prima gefunctioneerd maar laatst even de schijf losgehad voor testen op de DVD speler. Dat werkte, maar nu doet de schijf moeilijk. Met de NAS wil het niet lukken en op de laptop lukt het totaal niet, lukt het deels met als resultaat onbekend USB apparaat en soms met heel veel kloten (uninstalls e.d.) wordt de schijf herkent en functioneert dan normaal. Het lijkt erop dat de schijf zich niet altijd correct voorstelt. Kan dit en belangrijker is dat reparabel. Het betreft een Iomega HD. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Sjattuh Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Even ander kabeltje geprobeerd? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
boaz Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Sjattuh Even ander kabeltje geprobeerd? Sh.... dat ben ik al 3x van plan geweest, maar nog niet gedaan, ga 't gelijk even proberen. Nu is het wel een korte die eigenlijk nooit gemanipuleerd wordt, maar toch...... Helaas, op de NAS lukt het niet, op de laptop na ruim 2 minuten hangen zijn laptop en schijf het eens en is de schijf benaderbaar. Ik ga 'm gelijk maar even leeghalen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Nou, al een paar dagen de bestanden aan 't overzetten van de HD. Duurt lang voor hij herkent wordt door de laptop, maar éénmaal herkent werkt 't wel, lijkt alleen wel of de disk ineens USB 1 is ipv 2. Een film overzetten duurt meer dan een uur om vervolgens in 10 minuten via dezelfde kabel naar een nieuwe USB-HD te gaan. Nou ja, gekocht op 7 januari 2007, dus ik kan nog net alle opnames overzetten voor de garantie is verlopen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen