Gast gifre Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Ik zoek voor iemand zonder PC! Een Mediaspeler die op uur en dagen kan opnemen op HD dus geen DVD! Popcornhour zou dit niet kunnen!? Een Plextor enkel opnemen mits drukken op Rec knop! Is het dus ook niet. Netwerk hoeft trouwens ook niet. HD zelf in te bouwen geen probleem. wel MP3 compatibel.
ArsLP Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Is een DVD/HDD-recorder met USB geen optie, hier zit al een TV tuner in. Je zou dan via de USB bv MP-3`s kunnen afspelen. Het is maar een idee....! Met vriendelijke groet, Leo.
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 lijkt me wel belangrijk om te weten VAN wat/waar opgenomen wordt? is het een tv met analoog of digitale kabel is het een satellietreceiver chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
wammeswaggel Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 De Emtec S800 is op dit moment ergens in de aanbieding. Kan van alles,ook wat jij wil. Kost wel 250 Euro. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Penthe Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Mijn mediaspeler kan dat Storex AivX-385HDRW Is een player uit frankrijk, hier een stukje engelse omschrijving. AivX-385HDRW is an external USB Hard disk, and both a video recorder (DV in, SCART in) and a multimedia player (video, photo, music). Deze heeft echter wel netwerk.
columbo Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 een mediaplayer voor analoge kabel wat een geld verspilling Met een VHS of SVHS recorder kun je prima mee opnemen,ook in HIFI stereo, en met SVHS ook TXT pagina's.DEZE app.koop je in een kringloop winkel voor ca €10.JE moet meestal wel even het loop werk reinigen.Als je goede tape gebruikt is wel aan te raden Maxel of TDK gaat hij erg lang mee,en je hebt geen last van vervuiling door de tape,zoals bij croomdioxide tape bijv.van EMtec voor heen BASF,rommel dus.De beeld kwalitijd is voor annaloog goed genoeg,met andere woorden,je kunt van een dubbeltje geen 20€cent maken.
Gast gifre Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Het is de Conceptronic CM3PVR geworden met 500GB. Waren er zeer blij mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen