Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd heb ik steeds problemen met het ontvangen van rtl4 en rtl5 hebben jullie dit ook? Het beeld blijft zwart. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Geplaatst:

Misschien zou het helpen om eens te vertellen waarmee je e.e.a ontvangt.

Met deze vraagstelling word het lastig om een passend antwoord te geven denk ik.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ik gebruik meerdere images en 2 emu's CCcam en mgcamd met nwcs. Pli Jade gebruik ik in 90% van de tijd. Ik heb het idee dat het komt door canal digitaal. In het verleden nooit problemen gehad.

Geplaatst:

Klopt. Ik heb dat probleem ook. Eergisteren geen beeld op alle rtl's en Discovery (Discovery Science en Travel wel gewoon beeld). DB 500, gemini 4.50 en CC 2.011. Ik heb ook de indruk dat het aan Canal Digitaal ligt. Misschien dat heractivatie helpt?

Geplaatst:

Een heractivatie heeft geen zin. Je hebt nl beeld op bv RTL-7.

Wis eens alle files die keys bevatten. Grote kans dat het dan weer als vanouds werkt.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Op rtl7 had ik ook geen beeld. Ik heb een andere stick gebruikt met dezelfde software deze deed het goed. De software was iets ouder. Toen wist ik waar ik het moest zoeken. Nu is het opgelost.

Geplaatst:
Origineel bericht van: maja
Het gaat om transponder 12343

Daar heb ik de laatste tijd ook problemen mee , ik krijg beduidend minder signaal binnen dan op 12515 .
Dacht eerst dat het aan mijn lnb lag , maar zo te lezen , hebben meer mensen hier last van .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Hallo,

Bij mij werkt het gewoon goed, op alle zenders genoeg signaal en snel zappen.

Dus gelukkig (nog) nergens last van.

Draai op pli-jade(final) met CCcam 2.0.11, op een DM600 en twee DM500.

Henri

DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.

Geplaatst:

Hebben jullie toevallig een CCcam Prio file in de box staan???

Gr.Info

Geplaatst:

@mrbeam: ik had de afgelopen dagen ook geen beeld meer op rtl7/rtl8, maar dankzij het wissen van de hele keys-mikmak en de cccam even te herstarten, werken de zenders weer als vanouds! Bedankt voor je tip laugh

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Bedankt voor de info! Na een weekje op vakantie geweest te zijn, had ik plotseling op mijn dreambox 7000S met cccam.2.0.5 ook geen beeld meer op rtl 4, rtl 5 en rtl 7. NL1,2,3 etc. deed het wel gewoon.

Ik herstart de dreambox.... nul resultaat.

Dus ik de smartcard heractiveren via internet.... wachten... nul resultaat.

Toen de laatste cccam.2.0.11 downloaden (gemini image) en installeren... nul resultaat.

kijken op sat4all.... 100% resultaat! na de tip om de \var\keys leeg te maken en cccam te herstarten. Meteen weer beeld!

Dus om het in het Brabants uit te drukken: kei-bedankt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen