Gast blow Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 dank je wel voor de tip bij mij ook zelfde probleem maar nu ook opgelost door even var/key te wissen Thanks sat 4 all
rommelaar Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Bij mij ook geen beeld op de rtl zenders vandaag.Na de keys er uit en opnieuw opstarten werkt het weer perfekt.Mr Beam bedankt voor de gouden tip. Heeft iemand er een verklaring voor waarom de rtl zenders hier zo gevoelig voor zijn??De andere deden het wel goed. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
theparasol Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Gewoon hele foute constant.cw in een keybundeltje van internet. Als je die file alleen wist is het ook al voor elkaar. Maar goed, dit speelt al wel langer voor bv mtv maar daar kijkt haast niemand naar dus boeit het ook niet
looney2 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Gewoon hele foute constant.cw in een keybundeltje van internet. Als je die file alleen wist is het ook al voor elkaar. Maar goed, dit speelt al wel langer voor bv mtv maar daar kijkt haast niemand naar dus boeit het ook niet Klopt heb dat eens ondervonden toen mijn vaste bundel er even niet was en ik een vreemde bundel in deed. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
rommelaar Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Bedankt Looney en theparasol voor de antwoorden.Ben ik weer wat wijzer geworden. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Rekordc Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Deze zenders zijn een tijd CCW geweest waardoor ze in de keybundels terecht zijn gekomen. Heel vaak staan in die bundels 'last known keys' en die werken vaak niet. Zo staat bv nog steeds de oude viaccess key van zwitserland in de diverse bundels. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
rommelaar Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Helemaal duidelijk. Bedankt! Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
YUGI Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 hier nu ook in eens problemen nooit geen last van gehad. mis op dit moment rtl 4,5,7,8.boven op slaapkamer gewoon beeld. gr
Gast karamanli67 Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Hallo heren ik heb zelfde probleem en ik heb gedaan wat hier staat key map leeggehaald maar nog steeds geen beeld op rtl4,rtl5,rtl7 en rtl8. Dreambox 500 cccam 2.0.9 Gbox4.20 hebben jullie enige idee hoe dat komt. groetjes
Henksat Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: karamanli67 Dreambox 500 cccam 2.0.9 Gbox4.20 hebben jullie enige idee hoe dat komt. Wat moet je nu met én CCcam én Gbox? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
alleenjan Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Beste, Zonder de ´feestvreugde´ te temperen, is mijn ervaring dat het wissen van de var/key directory niet het probleem van de RTL transponder oplost. Ik heb geen ´files´ in var/keys staan en gebruik CCcam 2.011 icm een DM7000 (server) en DM800 (client). In ca 4 weken tijd zijn de RTL´s 5 maal ´uitgevallen´; hoe is dit verklaarbaar ?, ik gebruik (uiteraard) een orginele CD kaart. Overgens heb ik op de DM7000 altijd beeld, de DM800 (client) is altijd het probleem. mvg Allcamjan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen