Gast avondrood Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Hoi Heb hier nog een nokia 9500 met een groen-zwarte CAM met de opschrift Beta Digital. Als ik mij niet vergis is die gebruikt voor de duitse zenders. Er zijn nog twee kaarten bij een van Mulichoke en BetaResearche. Mijn vraag is, kan er nog wat gedaan worden met die CAM. mvg
Jan Ambers Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 ""Mijn vraag is, kan er nog wat gedaan worden met die CAM."" Als't nen dikke is: ja; nen dunne: neen! Bij nen dikke kan de mask rom d'r uit en nen andere eeprom op socket d'rin.
Gast avondrood Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Hoi, Dank voor je antwoord. Het is een dikke, dus dat is oké... maar die rom zal nog wel een probleem worden. Neem aan dat die geprogrameerd moet worden. Wat voor rom moet er in, en waar kan ik hem laten programeren. Wat voor code heeft hij dan ? "Seca "? mvg.
trust Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: avondrood Hoi, Dank voor je antwoord. Het is een dikke, dus dat is oké... maar die rom zal nog wel een probleem worden. Neem aan dat die geprogrameerd moet worden. Wat voor rom moet er in, en waar kan ik hem laten programeren. Wat voor code heeft hij dan ? "Seca "? mvg. 't is even doorbijten , maar HIER staat alles over de mogelijkheden . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen