Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Als je deze veil opent, ken je gratis bellen. Met behoud van je eigen nummer. Echt waar...geen gelul!
prutsie Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Tuurlijk Fred. En Sinterklaas bestaat, de kerstman trouwens ook. Echt waar.... groeten. Peter. ps. Lees ik ineens dat ik de hoofdprijs heb gewonnen in de een of andere loterij ! Wist niet eens dat ik een lot had gekocht.. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
NINjak Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Vanochtend om 09.35 was ik echt op het juiste moment op een site en toen had ik ook een (kans op een) Audi A3... het moet niet gekker worden
kees hekstra Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 ga in het ijzer zitten met je bout Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Fiene56 Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb gezegt dat ik hem niet wilde. Mijn garage staat al vol met auto's uit de een of andere loterij. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Ik snap jullie even niet...ben de hele middag al aan het gratis bellen.
theparasol Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Heb ook wel eens visite die vraagt of ze "even" mogen bellen. Ik roep dan altijd: natuurlijk.... de fiets staat wel in de schuur
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2008 Moderator Geplaatst: 18 december 2008 bij ons belt alleen de hond. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik snap jullie even niet...ben de hele middag al aan het gratis bellen. Gratis bellen is niets nieuws doe ik al jaren. Binnenkort komt het zover dat je geld krijgt als je gebeld wordt (een stukje van de connection fee)
theparasol Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: ceesv bij ons belt alleen de hond. Nur den Hund meinen Sie, doch? Ich zal Oma mal bellen
theparasol Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: pukje Gratis bellen is niets nieuws doe ik al jaren. Binnenkort komt het zover dat je geld krijgt als je gebeld wordt (een stukje van de connection fee) Jij hebt duidelijk de connection gemist in het eerste topic
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2008 Moderator Geplaatst: 18 december 2008 Genau! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
TokeMUp Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Als je deze veil opent, ken je gratis bellen. Met behoud van je eigen nummer. Echt waar...geen gelul! Dit is een duidelijk voorbeeld van misleidende reclame. Het is niet gratis! - Je moet een PC kopen - Een internet provider hebben (voor de download) - Je verbruikt stroom - en ben Ik nog wat vergeten mvg
djpetit Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 en weer trap ik er in !!! Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
rommelaar Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 citaat djpetit: en weer trap ik er in !!! ------------------------------------------- Je bent niet de enige hoor,ik ook.En waar ik ook steeds in trap is dat rot beestje van je.Zit steeds op het scherm te meppen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen