Ga naar inhoud


Serious Request en Music For Life: gaan we luisteren?


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
De actie is dus wel erg populair, zo blijkt uit het eindresultaat: 5.637.937 euro! smile Daar zit dan wel die 2,5 miljoen bij van volgens mij de gemeente Breda...


Gezien de hoeveelheid zendtijd op radio en televisie en het tijdstip van het jaar vind ik het nogal tegenvallen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier niet een stuiver, dat mag je gerust van me weten en daar schaam ik mij ook niet voor.

dergelijk geschooi is niet aan mij besteed, ik sponsor genoeg aan de deur en middels de fiscus.

zelfde gold destijds voor die Tsunami, heel erg wat er gebeurd is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar van die centen is ook weinig terecht gekomen (zie mijn eerdere link).

 

 

vrolijk kerstfeest,

merDe

 

smile

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ieder is uiteraard vrij om te geven of niet.

Kritiek op de besteding van de gelden kan ook.

Toch vind ik, mijn mening dus, dat je een ander in zijn waarde moet laten die daar mogelijk anders over denk.

 

Je kan niets doen maar dan komt er geen ene cent op de plek waar hulp nodig is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatste is het hem nou juist.

ik ken maar weinig instanties die zelf hun collecte omzetten in hulpgoederen om deze er vervolgens zelf te brengen. lokale inzamelingsacties daargelaten.

 

maargoed, iedereen is vrij te geven wat ie wil, tis ook kerst per slot van rekening en niemand wil die drie geesten op visite hebben deze dagen smile

 

 

ik ga aan den borrel dus succes vandaag hier smile

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel wat hebben zo tegen het eind van het jaar iets anders dan anders.En wij (mijn vrouw eigenlijk) heeft wel geld gestord op de rekening van hun.Al gaat van de ruim 5 miljoen maar 1000 euro naar de mensen die het nodig hebben het is nog altijd beter als niks.

Alleen het geld van de overheid vind ik overbodig ik vermoed dat de overheid gewoon een bedrag heeft staan wat ze per jaar aan goede doelen besteden dus die 2,5 miljoen zal wel van een ander goed doel afgaan.

Overigens volgens mij besteed 3FM altijd geld aan goede doelen die minder bekend zijn maar waar wel echt dringend iets nodig is.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...