Ga naar inhoud


Serious Request en Music For Life: gaan we luisteren?


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: julius
Ik vind de reacties hier wel erg negatief en egoistisch, weten jullie dat deze actie voor het goede doel is?


Ja inderdaad, vind de reacties erg negatief, terwijl deze actie volgens mij erg populair is. Maar inderdaad, er zullen hier veel mensen zijn die niet (meer) naar 3FM luisteren omdat ze nu bij het Radio 2-publiek horen. Overigens is Radio 2 ook een hele leuke zender, volgende week (26 december) begint de Top 2000! smile

Ik vind het trouwens erg jammer dat Serious Request niet wordt doorgegeven via het Etalagekanaal van CDS. Vind het wel leuk kijken zo via de webcam!


Altijd leuk als iemand voor mij denkt. Luister wel pop en moderne muziek maar niet meer via radio 3FM. Heb niet voor niets een satelliet ontvanger. smile
Net nog even radio 3FM gehoord. Nieuws, reclame, stukje bla bla, muziek, file melding, bla bla over een of andere scholier actie, bla bla, muziek, reclame. Erg serious allemaal.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Elwin

Maar inderdaad, er zullen hier veel mensen zijn die niet (meer) naar 3FM luisteren omdat ze nu bij het Radio 2-publiek horen.


nee hoor, geef mij maar 538, slamfm of xfm, maar in ieder geval niet dan zelfingenomen 3fm

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Giel Beelen heeft een identiteitsprobleem. Vanochtend interviewden ze hem tijdens het 7 uur journaal, daar straalde ie een dosis arrogantie uit alsof hij de wereld wel even gaat verbeteren. Nou jongen succes, maar niet van mij..... met kerst vreet ik me helemaal bol onder het genot van veronica smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je beelden vanuit het huis wilt zien :

 

33 oost

11065/H/5211 3/4

NLUSS HOL219

 

Het is een feed, dus niet continu beeld.

(Op dit moment is er wel beeld)

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Ik vind het trouwens erg jammer dat Serious Request niet wordt doorgegeven via het Etalagekanaal van CDS. Vind het wel leuk kijken zo via de webcam!

Serious Request wordt wel doorgegeven via 101 TV. Dit kanaal is momenteel via het themakanaal Nederland 4 bij CDS te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Jammer.

Ach, het is maar voor een goed doel. Waarom zou je daar aan mee willen werken? sick


Als ze meer dan €2.500.000,- ophalen dan stort de regering er €2.500.000,- bij. Betaal je dus als belastingbetaler mee..leuk he.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ze meer dan €2.500.000,- ophalen dan stort de regering er €2.500.000,- bij. Betaal je dus als belastingbetaler mee..leuk he.

 

2.5 miljoen is een schijntje van wat er jaarlijks aan goede doelen en aan ontwikkelings hulp word gegeven.

 

Maar ook ik begin me de laatste tijd meer en meer af te vragen waar al dat geld wat er al heen is gestuurd gebleven is.

 

Zo lang als ik leef.

Heb ik shows gezien van Fred Oster ( ja wie kent 'm nog )Mies Bouwman, Henny Huisman en nog vele andere bekende.

Om geld op te halen voor verschillende goede doelen.

En dat niet alleen in Nederland maar in alle rijke landen is dat gedaan.

En dat is buiten wat alle regeringen al gestuurd hebben.

 

Door de jaren heen zijn er al een honderdtal miljarden euro's heen gestuurd.

Maar ze verekken nog steeds van de honger.

Door oorlog vluchten er nog steeds miljoenen mensen.

En zo zijn er nog een x aantal problemen te noemen die nog steeds gelden voor arme landen.

 

En begrijp me niet verkeerd dat zijn dingen die opgelost moeten worden.

Maar ik ga alleen nog maar geld/goederen geven aan instanties die me kunnen laten zien waar alles terecht komt.

Ik ben niet te beroerd om een x bedrag te storten.

Maar dat moet dan niet de zakken van de oprichter/directeur van de stichting vullen.

Of andere mensen die er op wat voor manier dan ook mee te maken hebben.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Jammer.

Ach, het is maar voor een goed doel. Waarom zou je daar aan mee willen werken? sick


Als ze meer dan €2.500.000,- ophalen dan stort de regering er €2.500.000,- bij. Betaal je dus als belastingbetaler mee..leuk he.


nou dat scheelt weer.
als wij indirect al mee betalen aan deze actie, hoeven we dus niet meer zelf te doneren..
doet den haag dus al voor ons.
:P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...