Ga naar inhoud


Effe doordenken...


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: satcat
Welnee hoor, die zitten weer gewoon aan de bar te roken.
Op twee restaurants na wordt er in ons stadje weer gewoon gerookt in de horeca.
Er wordt toch niet gecontroleerd zeggen ze.
Met de asbakken zijn ook de klanten en de gezelligheid weer terug.


Ook in restaurants?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De buurtkroeg bij ons om de hoek is al 3 maanden gesloten.

De kastelijn heeft longkanker en is opgegeven.

Verleden jaar stond hij nog met een artikel in de lokale krant, waarin hij zijn beklag deed over het rookverbod.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
De kastelijn heeft longkanker en is opgegeven.
Verleden jaar stond hij nog met een artikel in de lokale krant, waarin hij zijn beklag deed over het rookverbod.


Is rot voor de man, echter mijn grootmoeder is gestorven aan longkanker en er werd toendertijd in de hele familie niet gerookt...

Er zijn dus mensen die "los" van het roken longkanker oplopen..
hiermee wil ik niet beweren dat roken gezond is hoor...pfff...die discussie ga ik niet meer aan.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
In winter 2008 sterven rokers niet meer van kanker, maar vervriezen voor 't stamcafe! sickcrazyblush


digipaps neem me niet kwalijk ik ga ON "off topic"

het is in Nederland echt van den gekke dat we nu door de minister gesponsorde prijsvragen hebben naar een terras verwarming die milieuvriendelijker is dan de "salamanders*" ten behoeve van die vervroren rokers.

of toxic[Q] het nu er mee eens is of niet en ons allen tracht te helpen met "van 't roken afkomen" mag toch in dit verband gesproken worden van politieke PERVERSITEIT ten TOP

jaag eerst die junks naar buiten, geef ze een shoawarma grill (*salamander) op 't hoofd gericht en met een alcoholisch drankje in de hand en ga dan klagen over de energie en verkeerscontroles.
BAH
laat staan dat de hinderwetvergunningen inzake geluidoverlast ten aanzien van omwonenden nu kompleet op de tocht staan (brrr)

chiao




I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kacheltjes mogen van mij wel uit. Zet er maar zo'n oliedrum neer of een ouderwets (?) vuurkorfje: gezellig!

 

En een autovrij centrum wat elke gemeente wenst te begeren lost ook het verkeerscontrole probleem op.

 

Wat zeuren we toch. Over 20 jaar is er een nieuwe jonge onverdorven generatie die niet anders weet dat er niet gerookt wordt in de horeca. De oldtimers die dan nog stijfkoppig buiten staan te peuken zijn dan op de vingers van 1 hand te houden en versleten worden als de dorpsgekken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

denk maar aan de pruimtabak van opa, de kwispedoors zijn ook allang het cafe uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja da z waar

zware sjek

 

maar gezien je voorspellingen

(over 20 jaar)

zal ik dan een Tombe hebben voor 't paleis op de dam.

 

R.I.P.

Tonskidutch

hij droeg bij aan "effe doordenken"

sponsors:

Bavaria en Ridder pils

Gauloises

de algehele Vleessector

de algehele Pluimveesector

MAXHAVELAAR

Inverto

Wavefrontier

DMM

QNAP

BMW

DAF

RotRing

Steadler

KohInoor

SchoelerHammer

Autodesk

AMD

CanalDigitaal

C+

Premiere

JacobJensen

Vitra

 

en als je bedenkt hoeveel Page toiletpapier enkel vies en nat is verbruikt, dan kun je jezelf voorstellen hoeveel GigaJoules mijn poepert heeft geroken zonder te hebben gerookt.

:D

Dus wat is erger?

 

uitsterven met een geweten

of sterven met longkanker

geprogrammeerd door jouw overheid die het belastingtechnisch verdiend heeft?

 

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...