Gast viasabbia Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Mijn Humax iCord, voorzien van een Aston CI module, werkt na 21 november niet meer op kanalen van Canaldigitaal. CI module en kaart van CD werken overigens nog prima met mijn Nokia 9800S. Dus probleem ligt niet aan CI module of CD kaart. Terug naar de winkel, waar ze pogingen gedaan hebben met verschillende CI modules, waaronder de officiele Canaldigitaal kaart. Niets kon de Humax aan de praat krijgen. Kan mij iemand op weg helpen? Ik kom er niet uit.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2008 Moderator Geplaatst: 18 december 2008 Welkom hier op het forum, Dus als ik het goed begrijp, ziet de Icord het ci module niet meer.In de software zit er in het menu toch een mogelijkheid, de status van de ci en de kaart uit te lezen? Heeft de winkel eventueel nog een andere icord geprobeerd? Anders zou de Icord een electrisch of mechanisch defect kunnen hebben.(bijvoorbeeld connector in icord defect. Of een software probleem. Misschien software opnieuw installeren en een factory reset. Wat gaat de winkel eigenlijk doen? Je hebt toch nog garantie naar ik aanneem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast viasabbia Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Bedankt voor de reactie. Als ik de CI module in het CI-slot van de ontvanger stop, wordt deze wel gezien en geinitialiseerd. Herinstalleren van de software is inderdaad de volgende stap, daarna maar weer terug naar de leverancier, er zit nog garantie op.
beukjes Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1589289/fpart/1 Neem hier eens een kijkje, is volgens mij dezelfde cam. groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Gast Discotrain Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 klopt ik werk nu met powercam pro (HD) werkt goed en snel... de mijne maakt (Soms) wel erg veel geluid aan de harddisk.. lijkt wel of er een vliegtuig aan komt....(nou ja bij wijze van spreken..maar het is een rot geluid)
beukjes Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Is veel over te lezen op de Duitse site voor support van de Icord, de harddisk wordt daar massaal vervangen door een ander exemplaar zodat het geluid niet meer te horen is. Vind het zelf niet zo storend. http://www.hdtvsilo.de misschien dat je iets aan hebt. Groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Gast Discotrain Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 begin zelf te twijfelen of het wel eens de HD is en niet de ventilator... zal hem naar de kerstdagen eens losmaken en eens kijken wat het kan zijn.. Bedankt voor je reactie
Gast viasabbia Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Het probleem is opgelost door, naar aanleiding van goede feedback op het forum, een Powercam Pro module aan te schaffen. Helaas zijn we weer ong 80 euro armer, bedankt CD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen