Ga naar inhoud

[8000] DVD slimline inbouw stekker past niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag wil ik het volgende onder jullie aandacht brengen bij de inbouw van een slimeline DVD past de witte stekker met geel zwart zwart rood bedrading niet.

Wie heeft hier een oplossing voor.

Groetjes

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ff zoeken, staat in ander 8000 topic

je dient een adapter te gebruiken

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

hallo

mijn dvd brander van dm8000 wil niks doen brand geen lampje, als ik een dvd erin stop duwt hij het wel uit maar accepteert niet weet iemand waar het aan kan liggen

alvast bedankt

Dreambox 8000, wavefrontier T90

Geplaatst:

Hoe heb je de DVD speler aangesloten?

Laten we daar eens mee beginnen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik heb de connector die erbij zar erop geschroeft en de sata kabel of de moederbord en de oude diskette aansluiting die van de hdd kabel over was aangesloten op de connector voor stroom denk ik, ik weet alleen niet helemaal zeker of deze nodig is?

Hopelijk kan je me helpen

Geplaatst:
Origineel bericht van: mamutskywalker

Hopelijk kan je me helpen

Nee, eigenlijk niet. Wat je hierboven tracht te beschrijven kan ik geen soep van koken eerlijk gezegd.
De USB op het board, die naar de convertor gaat en waar dan die lange rode SATA kabel aan zit, deze moet aan de SATA (data) aansluiting achter in de DVD-speler. En idd, de mini-molex stekker welke afgetakt is van de HDD stekker moet met verloop/adapter naar de SATA (voeding) achterin de DVD-speler.
Probleem is dat het verloopje voor de voeding niet mee is geleverd, hier zijn wel speciale adaptertjes voor in de handel, hier zit ik zelf ook nog op te wachten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik heb hem ook zo aangesloten maar ik wist niet dat ik een extra verloopje nodig had want de aftakking van de hdd past er precies op de connector op de achterkant van de dvd brander, maar jij hebt hem dus ook niet werkend?

Geplaatst:

vreemd vreemd,is er dan niemand die hier kan aangeven waar je zo'n verloop kan halen?

Ik verwacht m'n toestel maandag ,en heb hier reeds de dvd en de hdd liggen,maar zou die toch graag kunnen aansluiten!

Als iemand nu es kon zeggen hoe of waar dan hadden veel mensen hier toch een flinke zet in de rug!

Groeten

speedy

Geplaatst:

een verloop van 4 molex naar 15p sata is gewoon voor eur 3,00 in de computerhandel te verkrijgen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Maar is het ook zeker nodig? Want als je de connector achtet de dvd brander aansluit past de sata en de aftakking van de hdd perfect op, als je deze verloop nodig hebt waarom zo'n connector dan? Die precies past

En kan het niet zo zijn dat de stroom van de usb pakt? Is maar een vraag

Geplaatst:

Hier zat een dergelijk verloopje gewoon in de doos.

Dream heeft dan schijnbaar in de gaten dat ze iets vergeten waren.

Edit: Ik bedoel dan het voedingsverloopje, niet dat USB ding.

PLinux member

Geplaatst:

ik heb deze nam naar een paar computerzaken gebeld,en die hoorden

het donderen in keulen ...

Kan iemend me een link via pm sturen aub ?

ps een verloop van 4molex naar 15sata past wel niet in een slimline dvd !

Thanks

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.