mamutskywalker Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Jongens er zit een connector/verloopje bij is dat niet genoeg? Dat ding wat er bij zit kun je op de dvd brander schroeve, op de dvd brander zitten 2 plaatsen waar je iets op kan aansluiten 1 hiervan is zeker sata andere heb ik niet helemaal gowd bekeken wat het is. Als je deze verloopje erzchter schroeft krijg je een sata aansluiting en een aanluiting voor stroom net zoals van een diskette drive, Zou het zo niet moeten werken? Dreambox 8000, wavefrontier T90
mamutskywalker Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 na lang uitzoeken blijkt nu de drive kapot te zijn dus afwachten op een andere en hoogwaarschijnlijk is het goed met die connector/verloopje wat er bij zit Dreambox 8000, wavefrontier T90
sanders Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Geplaatst: 21 december 2008 Bij de eerste boxen die uitgeleverd zijn ontbrak volgens mij de adapter, bij de tweede uitlevering moet hij wel bij hebben gezeten. Ik heb bij mij geen adapter gezien (eerste levering) Ik zal maandag eens met de leverancier gaan praten om er alsnog een te krijgen. Ruud
Bolliebol Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Op het IHAD forum staat gemeld, dat bij de 2e levering boxen het printje (Sata slimeline naar sata) bij de box zit ?? Kan iemand dat al bevestigen? Het printje moet dus achterin de Slimline DVD gestoken worden, en hier kan dan de (lange) sata kabel en ingestoken worden.
hemertje Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 dat heb ik inmiddels ook begrepen ja dat vanaf DMM bij de huidige boxen een adapter bijgeleverd hebben.. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
aquasat Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Dit zit in de doos. Ik heb wel moeite om een sata slimline DVD speler te vinden. IDE spelers vind ik overal maar sata is een andere zaak.
mamutskywalker Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 ja het klopt ik heb zelfde verloopje in de doos gehad alleen een heel klein verschil (niet dat het uitmaakt)de witte aansluiting is horizontaal Dreambox 8000, wavefrontier T90
Bolliebol Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Lekker dan Bij mij dus NIET.(eerste levering boxen) Ik ga morgen eens bellen met mijn dealer. Zal wel goed komen, want op mijn doos zat zo´n mooie blauwe sticker van de officiële Nederlandse distributeur.
Harley Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: aquasat Dit zit in de doos. Ik heb wel moeite om een sata slimline DVD speler te vinden. IDE spelers vind ik overal maar sata is een andere zaak. #%^&&%^$ krijg net de ide binnen, zat al te kijken waarom ie niet paste VU+ Duo2 - PrismCube
Ron Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik had er ook geen in de doos zitten, maar had gelukkig bij de baas enkele van die dingen "op de plank" liggen. De originele van Dream heb na een tip van de distributeur nabestelt via het ticketsysteem van DMM. Na opgave van mijn serienummer kreeg ik heel vlot bericht dat hij zal worden nagezonden. Ik heb hem nog niet binnen, maar heb ook pas gisteren een support ticket ingeschoten. Ron
Harley Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 anders staan ze wel voor 11 euro op een veilingsite. Verloop zat er bij de laatste levering wel in. VU+ Duo2 - PrismCube
Ralleygolfg60 Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Als je deze adapter gebruikt kun je dan een Parallel ATA SlimLine Dvd speler/brander gebruiken? Of zou dat niet gaan werken in verband met drivers of iets dergelijks? DM8000HD DM500HD WaveT90
M_Z Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: Bolliebol Op het IHAD forum staat gemeld, dat bij de 2e levering boxen het printje (Sata slimeline naar sata) bij de box zit ?? Kan iemand dat al bevestigen? Ik kan bevestigen dat dit bij de ontvanger wordt meegeleverd. Vandaag is bij mij het kerstmannetje al langsgeweest ! M_Z
Gast dunnie Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb gisteren de 8000 opgehaalt en er zat inderdaad een adapter bij. Dezef als bol hier laat zien op pagina 2 van deze tread.
Gast djdakman Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Adapter zit er idd keurig bij en een mooie v.i.p. club card DJ
Aanbevolen berichten