Gast karamanli67 Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Origineel bericht van: kistedu Origineel bericht van: karamanli67 Sinds paar dagen ben ik ook een gelukkige bezitter van dreambox 8000. mijn probleem is ik kan geen dvd brander aansluiten, ik mis een klein verloop stukje tussen sata kabel en moederbord. Wie weet hoe ik aan deze verloop stukje kan komen. Sata kabel en moederboard??? Dat heb je niet nodig want moederboard heeft 3 sata aansluitingen. Ik weet niet of je bedoelt verloopstukje voor de DVD brander, die heb je wel nodig maar die heeft niets met moederboard mee te maken. kan ik dus een van de sata aansluiting gebruiken om dvd branderaan te sluiten ?
Beheerder Michel Geplaatst: 27 juni 2010 Beheerder Geplaatst: 27 juni 2010 Nee, je moet de bijgeleverde USB SATA stick gebruiken. Ik sluit dit topic want het is heel oud en voor nieuwe vragen dien je een nieuw topic te opnenen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten