Gast Agent Mike Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Origineel bericht van: pietsat Deze is wel echt nee hoor. is ook nep.
Gast pietsat Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Volgens mijn niet, kijk na de schaduw op het water die klopt
Thomas2000 Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Ik weet niet of deze echt is, maar bij 39 sec raakt ie een koe: http://nl.youtube.com/watch?v=WGYCnowBC2g&feature=related Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Timm1983 Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Het was voor mij de eerste keer dat ik gevlogen heb, het was eind november dat ik naar Spanje gevlogen ben. Het opstijgen met het vliegtuig was voor mij iets spectaculairs het is alsof je de lucht wordt ingezogen en het begint te kriebelen in je buik. Maar ik heb het overleefd, ik stelde mij voor dat ik op de trein zat, we zaten wel heel erg hoog, we konden de wolken zien. Er was een temperatuur van -50°Fahrenheit. Het was precies of we op de Noordpool zaten, de wolken leken wel dikke pakken sneeuw. Het landen was gelukkig geen probleem, de wielen van het vliegtuig kwamen steeds gelijk met de grond. Ik heb nog een fototje toegevoegd van de wolken ... Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Big fellow Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Origineel bericht van: Agent Mike Origineel bericht van: pietsat Deze is wel echt nee hoor. is ook nep. O ja? Verklaar je nader? Ben je wel eens op St Maarten geweest? Zo ja, dan had je kunnen zien dat dit dus "normaal" is. Op Bermuda heb je een soortgelijke situatie. Echter daar zit iets meer afstand tussen strand en landingsbaan.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Agent Mike Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Agent Mike Origineel bericht van: pietsat Deze is wel echt nee hoor. is ook nep. O ja? Verklaar je nader? Ben je wel eens op St Maarten geweest? Zo ja, dan had je kunnen zien dat dit dus "normaal" is. Op Bermuda heb je een soortgelijke situatie. Echter daar zit iets meer afstand tussen strand en landingsbaan.... idd. die heb ik eens gezien. maar daar zat nog zeker 50 to 100 meter boven het strand. bij deze lijkt het alsof de mensen het vliegtuig kunnen aanraken. lijkt me niet dat zoiets wettelijk is toegestaan. maar misschien is het optischbedrog en is het vliegtuig in werkelijkheid veel hoger. en ten aanzien van de schaduw in het water: beetje videobewerkingsprogramma zet dit er zo in. maar dit is mijn idee. kan het mis hebben
Big fellow Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Als je springt kan je inderdaad eventueel het landingsstel aanraken... Of dat slim is? Denk het niet. Op Bermuda vliegen ze max. 10m hoog over het strand heen... En jah, ik ben op beide plaatsen meer dan eens geweest.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast pietsat Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Ik moet er niet aan denken ,ik ben al een keer bijna naar beneden gestort. zins dien schijt ik in me broek
Gast AlanS Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 okee heren deze is wel echt http://www.youtube.com:80/watch?v=Kk1KBQ96_DI&feature=PlayList&p=A191BBA0C0E1C807&playnext=1&index=37
Gast Agent Mike Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: pietsat Ik moet er niet aan denken ,ik ben al een keer bijna naar beneden gestort. zins dien schijt ik in me broek dat meen je niet.. welke maatschappij? en hoe ging dat?
pukje Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb ook al een bijna afstort meegemaakt met IBERIA een binnenlandse vlucht van Madrid naar Alicante. Halverwege de vlucht werden op eens de motoren heel erg stil ,ik dacht nog "de motoren zijn tegenwoordig wel erg geluidsarm geworden". Dus ik had nog niets in de gaten! Tijdens de landing (20 minuten tevroeg) vond ik dat het wel heel erg langzaam naar onder ging ,had dus geen last van mijn oren. Toen hij geland was begon een ruwe harde afrem procedure. Toen ik uitstapte zag ik 10 brandweer auto's naast het vliegtuig met de spuit kanonnen bemand en gericht op het toestel. Toen werd mij eigenlijk pas bewust dat er iets goed mis was. Later gecompineerd kwam ik tot het volgende 1. motoren uitgevallen (beide) 2.daarom zo een voorzichtige landing 3. door nood situatie direkt mogen landen (20 min vroeger) 4. abnormale remprocedure omdat ze niet op de motor konden afremmen. Al met al heb er geen angst of fobie aan over gehouden ,sterker nog had helemaal niet in de gaten dat er iets niet goed zat.
Gast pietsat Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: Agent Mike Origineel bericht van: pietsat Ik moet er niet aan denken ,ik ben al een keer bijna naar beneden gestort. zins dien schijt ik in me broek dat meen je niet.. welke maatschappij? en hoe ging dat? Transavia boven de Frankrijk loodrecht naar bendeden vrijval oorzaak werd niet verteld, maar ik kan je zegen dat ik echt bang was me dochter die naast me zat . me vrouw zat thuis zat ik dacht maar een ding laat mijn maar dood gaan maar laat me kind leven
Gast pietsat Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: pukje Ik heb ook al een bijna afstort meegemaakt met IBERIA een binnenlandse vlucht van Madrid naar Alicante. Halverwege de vlucht werden op eens de motoren heel erg stil ,ik dacht nog "de motoren zijn tegenwoordig wel erg geluidsarm geworden". Dus ik had nog niets in de gaten! Tijdens de landing (20 minuten tevroeg) vond ik dat het wel heel erg langzaam naar onder ging ,had dus geen last van mijn oren. Toen hij geland was begon een ruwe harde afrem procedure. Toen ik uitstapte zag ik 10 brandweer auto's naast het vliegtuig met de spuit kanonnen bemand en gericht op het toestel. Toen werd mij eigenlijk pas bewust dat er iets goed mis was. Later gecompineerd kwam ik tot het volgende 1. motoren uitgevallen (beide) 2.daarom zo een voorzichtige landing 3. door nood situatie direkt mogen landen (20 min vroeger) 4. abnormale remprocedure omdat ze niet op de motor konden afremmen. Al met al heb er geen angst of fobie aan over gehouden ,sterker nog had helemaal niet in de gaten dat er iets niet goed zat. Dan heb je erg geluk gehad ,zonder motoren werk de hydrauliek niet en de stroom is ook uit
TangoBravo Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: pietsat Dan heb je erg geluk gehad ,zonder motoren werk de hydrauliek niet en de stroom is ook uit Dat hebben de vliegtuigontwerpers ook bedacht, en daarvoor zijn dus noodsystemen ingebouwd, o.a. met uitklapbare generators die de luchtstroom gebruiken om energie op te wekken. Dit wordt de Ram Air Turbine genoemd. voor de geïnteresseerden: In Canada staat een Boeing 767 bekend als "zweefvliegtuig" vanwege een soortgelijke noodlanding (van 12.500 meter hoogte komen zonder brandstof en perfect landen) Wikipedia (wel in het Engels) T B
pukje Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: TangoBravo voor de geïnteresseerden: In Canada staat een Boeing 767 bekend als "zweefvliegtuig" vanwege een soortgelijke noodlanding (van 12.500 meter hoogte komen zonder brandstof en perfect landen) Wikipedia (wel in het Engels) T B Over die noodlanding in canada heb ik eens een documentaire gezien ,had teweinig cerosine aan boord ,rekenfout met omrekenen van gallons naar liters. Over vliegen kan ik wel meer belevenissen vertellen van zeer ruwe vluchten ,tussen landing maken en niet meer mogen opsteigen omdat de maatschappij een rekening niet betaald heeft ,een vlucht die vol zat met bajes klanten en politie enz enz. En dit allemaal met gerenomeerde vlieg maatschappijen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen