Snuffer Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Feedhunter Rini en ik hebben 2 Quali-TV ontvangers in een berg met ontvangers gevonden, nu ben ik niet zo thuis met deze ontvanger maar om hem b.v. vast op 7 Oost te zetten is hij denk ik wel leuk. Nu zoek ik het communucatie tooltje om een settings lijst te up en downloaden. Dan kan er een lijst in met alleen de bekende feed freq. etc. Is er iemand die info heeft hierover?? TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Snuffer Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Geplaatst: 21 december 2008 Kan op slot is gevonden. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Ron Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 En waar? Dan heeft iemand anders er misschien ook iets aan. Ron
Snuffer Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Geplaatst: 22 december 2008 Helaas kan ik u deze comerciele site niet geven dit i.v.m. de regels van het forum. "De fabriekant heeft een tooltje ervoor" TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
xeno01 Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Heb de lijst kunnen downloaden van de Quali-TV QS 1080 IR via de hyperterminal maar is niet te bewerken .met een tekst editor ..zijn al vreemde tekens weet iemand hoe dat wel lukt? MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen