locutus Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Dinsdag 16/12 was er een reportage over Front in het programma BELPOP op Canvas. Heeft er toevallig iemand dit opgenomen, en is het mogelijk om mij een kopie van deftige kwaliteit te bezorgen op CD/DVD? We spreken wel iets af voor de kost en moeite. Thanx DM920UHD Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.
satharry Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Hebbes Front 242 Ik heb Bijna alle afleveringen op dvd schijfjes gebrand. Die van raymond is voor vandaag. ook heb ik die reportage van ac dc op canvas deze week al op een dvd schijf staan. Ze zijn digitaal via dvb-t binnengehaald gemonteerd met videoredo Eentje van belpop heb ik gemist die van Arno. Die zoek ik dus nog. Wie heeft die ergens op een hd staan ? Ben ook van West-Vlaanderen dus kan je wel helpen stuur me maar een pm groetjes Satharry
bash! Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ac/dc..?? ducumentaire??? Is deze misschien ergens te downloaden?? heb hie wel heel veel interesse in! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
satharry Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 @ bash Of die reportage ergens te downloaden is weet ik niet. Misschien is het nog te zien via ooit gemist maar dat is voor de digi kabel en Belgacom kijkers in Vlaanderen Ik heb het opgenomen en op een DVD schijfje gebrand. Het was een intervieuw met de gitarist en de zanger met tussendoor stukken live optredens Dit stond in een online tv gids. Muziekspecial over de Australische hardrockband AC/DC naar aanleiding van hun nieuwe album Black Ice terug Datum: 18 december 2008 Uitzendtijd: 23:35 - 00:30 uur Genre: Muziek Bijzonderheden: Breedbeeld uitzending bron http://www.tvgids.nl/programma/7570211/ACDC/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen