Ga naar inhoud


Niet durven toegeven!!!JAwel hoor.


Gast Tijgertje

Aanbevolen berichten

================================================================

Ron schreef:

Het is trouwens ook grappig om te zien dat enkele mensen eerder op dat belgische forum gehakt maakten van sat4all.com en nu onder

een andere naam weer met hangende pootjes toegang hebben gevraagd voor dit forum. Ze durven niet eens toe te geven dat ze hier

weer aktief zijn omdat ze dan natuurlijk vreselijk voor lul staan tegenover hun "vriendjes" in Belgie.

Vrees niet, jullie geheim is bij mij veilig

================================================================

Ron ,

 

Hier vergis je je ,ik durf gerust toe te geven dat ik dezelfde persoon ben als Brombeer die ooit een eeuwigdurende ban had.(Jammer dat je dat nu zo gebruikt).

Ook ik heb me als Brombeer negatief uitgelaten over sat4all.com terecht of onterecht laten we even in het midden.

Wel is het zo dat ik na een berichtje van Michel op de be site geprobeert heb tot een verzoening tussen de beide sites te komen en tot een gesprek te komen met als doel dat het geouwehoer op houd mijn indruk is/was dat het op den duur ten koste van mensen gaat en dat gaat bij mij te ver.(Jijzelf en Michel).

Dat ik terug mocht komen met de belofte me aan de regels te houden (doet iedereen toch) is mede aan deze instelling van mij te danken,sindsdien heb je mij niet meer negatief(extreem)op de be site horen praten (moet een ieder maar eens lezen dan word alles wel duidelijk)

Ik heb er overigens wel begrip voor dat de mensen het doen!!!

Ik voel me zeker niet voor LUL staan omdat ik hier wel/weer kom, daar de mensen die op de be site komen de berichten daar van mij al gelezen hebben en zelfs mensen van de be site er achter staan/stonden.

 

 

Jammer vind ik dat de hetze tussen de beide partijen weer oplaaid en er weer zoveel mensen geband moeten worden eigenlijk om niks (ik zie het als een soort kamikaze actie omdat ze het met het beleid niet eens zijn )je houd zo geen leden over en de be site word seeds sterker.

 

Nog even een extra berichtje voor mijn grote vriend Sjaak(K)

er komt eind van het jaar weer een mooie update uit voor de satlook G2.

 

Moi brombeer/Tijgertje. smile

 

P.S Dit berichtje word ook op de be site gezet dan maar voor LUL staan he.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke concurrentiestrijd: er is maar 1 echte sat4all, naast al die andere fora mbt sat hobby.

 

Immitatie zie je overal, die proberen mee te liften op succes van anderen!

 

Ik zie trouwens het voordeel van een verzoening ook niet, die belgische site kan toch prima op zichzelf staan. Alleen jammer dat ze daar niet genoeg fantasie hebben voor een orginele naam en het nodig vinden om bij gebrek aan eigenwaarde topics te kopieren van betere sites.

 

Dat door de Hetze de belgische site sterker wordt is ook prima. Het afval kan daar mooi gaan lopen brallen en zieken hebben er dan hier geen overlast meer van.

 

Het kost de mod's wat extra irritatie en tijd maar het heeft zeker effect!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben als moderators destijds unaniem besloten dat er wat ons betreft geen enkele reden is om het .be board ineens te gaan beschouwen als een "collega"-board of bevriend board. Zeker zolang jullie (de leiding van het board) niet volledig afstand nemen van de uitspraken, die daar op het be board staan, zien wij geen aanleiding om enige toenaderingspoging van jullie te honoreren.

 

Er werd door jullie/jou voorgesteld om de strijdbijl te begraven en de .be site uit de censuurlijst te halen. Wij zijn echter van mening dat wij niets te begraven hebben. Die strijdbijl was door jullie tevoorschijn gehaald, dus jullie hadden (en hebben) alle gelegenheid om 'm ook zelf weer te begraven. Daar heb je ons niet voor nodig. Wij hebben alleen aangegeven dat iedereen die wilde, zich weer kon aanmelden onder VOLLEDIGE acceptatie van onze huisregels.

 

Verder, als je geband wordt, dan is dat omdat je iets hebt gedaan wat niet door de beugel kan. Je kunt het misschien met de beoordeling of met de sanctie oneens zijn, maar dat neem je dan maar op met de leiding. Maar in plaats daarvan zijn er altijd mensen die menen dat ze het recht hebben om rotzooi te gaan trappen om hun ongenoegen te uiten, in plaats van een verstandig gesprek aan te knopen en excuses te maken.

 

Daar gaat het stuk van Ron ook over. De leden die zich opnieuw hadden aangemeld en wederom vonden dat ze onze huisregels niet hoeven te accepteren zijn wederom geband. En ze blijven zich telkens opnieuw aanmelden met slechts 1 bedoeling: stennis schoppen.

 

Leden die zich gewoon aan onze huisregels houden hebben niets te vrezen. We zijn misschien streng, maar je wordt hier echt niet zomaar zonder reden geband.

 

Anderzijds, je hoeft ook niet op veel clementie te rekenen als je al meerdere bans achter de rug hebt, je vervolgens weer onder een nieuwe naam aanmeldt en roept dat je S4A niet nodig hebt en op andere boards je gal gaat lopen spuien over het beleid en de moderators van S4A. Dan hoort zich een excuus ook niet snel meer geloofwaardig aan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ook ik heb me als Brombeer negatief uitgelaten over sat4all.com

 

Wat ik niet begrijp is dat je hier dan nog wilt komen.

 

Lijkt mij hetzelfde als een cafe binnen stappen en roepen: "Wat een kutkroeg!" en vervolgens een biertje bestellen.

 

Tja. dan zou ik als barkeeper zeggen: "Als je het hier een kutkroeg vindt ga dan maar een cafe verder"

 

Ik val je niet aan hoor maar ik begrijp je beweegredenen niet om je dan hier opnieuw aan te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AlanS,

 

Lijkt mij vrij duidelijk staat eigenlijk al in het eerste stukje wat dit topi opent.

Om e.a goed te begrijpen moet je ook weten wat er destijds op de be site stond wat Michel geplaatst heeft daar vind je je antwoorden.

Ik kom overigens graag op deze site en heb hier ook veel aan ,jammer vind ik wel dat er zoveel toestanden steeds zijn maar goed het is nu eenmaal zo .

Ik persoonlijk heb met Ron en Michel gemaild (ze weten dus wie ik ben)heb van mijn kant uit goede wil getoond en blijf dat ook zo doen .

 

Hartelijke groeten=moi=Brombeer/Tijgertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle mensen, wees toch wat milder,

 

We hebben allemaal één doel, onze hobby . . .

Wat andere zeggen, ach, waar heb je het over.

Het leven is al zo kort, geniet van je hobby

en negatieve kritiek? Sta daar toch boven.

 

Opwinden is nu eenmaal niet alleen slecht voor

je hart maar gedogenheid siert best wel.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan allemaal best zo zijn maar dan nuttig je 'm buiten maar.

Rest van de cafegangers zit beslist niet te wachten op zulke onruststokers.

 

Heb voor de aardigheid vandaag even wat langer gegrasduint bij die belgische site. Wat ze daar allemaal schrijven over de moderatie hierzo en in het bijzonder over Toxic[Q] dat is beslist niet normal. Het is niet eens een forum maar een hate site in een forum verpakt.

 

Wel komisch, veel gepikte aliases en verbouwde avatars van prominente leden hierzo.

 

Wat begon als een hilarische anti-site denkt nu door te moeten gaan en een serieus alternatief forum te worden. Wat ze daar alleen niet allemaal snappen is dat je daarvoor kennis nodig bent en ieder zichzelf respecterende hobbyist laat het wel uit zijn hoofd: parels voor de zwijnen!

 

Desondanks is het een leuk alternatief forum voor iedereen die broertje dood heeft aan regels :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Alle mensen, wees toch wat milder,

We hebben allemaal één doel, onze hobby . . .
Wat andere zeggen, ach, waar heb je het over.
Het leven is al zo kort, geniet van je hobby
en negatieve kritiek? Sta daar toch boven.

Opwinden is nu eenmaal niet alleen slecht voor
je hart maar gedogenheid siert best wel.

HG CC


Kan je wel zeggen maar wat er soms op die site in het zogenaamde "klagen topic" over met name Ron maar ook andere moderatoren en leden geroepen wordt, dat kan echt niet door de beugel, ik zou me niet graag met die club willen associëren, op geen enkele wijze.

Dat heeft niets meer met discussiëren te maken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen de naam stelen ze van Sat4all maar ook vele anderen dingen. Zelfs bij de feeds pikken ze een stuk tekst: "Heb je weer ergens een CNN reporter live gezien?? "

 

Tja en dan respect verwachten en dit normaal vinden. Nou dan spoor je niet hoor.

"TOXsick" en dat moet dan grappig zijn. Zeer kinderachtig gedrag.

 

In mijn ogen dus een kleuterklas waar iedereen ook nog eens zijn eigen webshopje kan promoten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alsjemenou kom ik daar mijn naam tegen:

"Heb hetzelfde meegemaakt, mijn PM zijn bekeken door TOX en AlanS. Heb hier ook over gemaild maar deze zijn geblokkeerd.

Hoop ook nooit deze 2 tegen te komen.

Stelletje kleuters zijn het!! "

 

En dan nog eentje:

 

Helemaal mee eens,

Heb zelf ook een ban for life, zoals ze dat zo mooi noemenbij .com

Mijn PM berichten hebben ze bekeken ( Toxiq en Alan S) ik heb een verklaring gevraagd waarom enz...

Maar zij reageren niet, sterker nog mailen gaat niet meer zij blokeren je gewoon!

Het zijn echt een stel onbeschofte #$%%*(!!

Die het leuk vinden een ban te geven

Ik hoop ze nooit in levende lijve tegen te komen.........

 

 

Ten eerste een leugen want ik antwoord altijd pm en mail en er is niets geblokkeerd.

Ten tweede "Hoop ook nooit deze 2 tegen te komen." vaag dreigement hoor, maar ik ben niet anoniem dus als je me zoekt dan ben ik simpel te vinden. AlanS houdt trouwens wel van een verzetje :-)

 

En dat noemt ons kleuters

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik werd nieuwsgierig toen ik alle onrust hier en in een ander topic las. Ik was niet op de hoogte van de be site. Toch maar eens wezen kijken. Zeer weinig berichten en veel gescheld en getier. Tuurlijk zullen er mensen zijn die een ban krijgen, maar volgens mij hebben ze dat aan hun zelf te wijten. Ook ik ben wel eens via pm benaderd dat ik me niet geheel aan de regels had gehouden (niet goed gelezen of verkeerd begrepen). Netjes excuus aangeboden en geen probleem dus. Dit is een hobby site en ik kom hier graag. Wel ben ik van mening dat Ron zich snel aangevallen voelt (terecht m.i.) maar ik vind het niet thuishoren hier. Verlaag je niet tot hun niveau, maar hou je bezig met je hobby. Je weet er veel van en dat is waarom de mensen hier graag komen. Hou dat ook zo.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patyv
Wel ben ik van mening dat Ron zich snel aangevallen voelt (terecht m.i.) maar ik vind het niet thuishoren hier.
In mijn opnie lijkt dat zo omdat de meesten denk ik maar een fractie van het aantal postings lezen en maar een gedeelte van het geouwehoer meekrijgen.

En ja dan lijkt het wel eens kort door de bocht. En we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde.

 

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd nieuwsgierig en heb ook maar eens een blik geworpen op die BE kloon.

 

Ik moet zeggen dat het initiatief misschien positief lijkt, maar nadat ik onderstaande post van de TS aantrof vind ik de geloofwaardigheid ver te zoeken

en is het naar mijn mening niks meer dan een poging om hier stennis te schoppen.

 

My 2 cent.

 

Origineel bericht van: Brombeer Geplaatst: vr dec 19, 2008 6:17 pm

Pracht verhaal van all4sat,ik ben tot tranen toe geroerd.

Mijn zoon mag sinds een poosje weer op sat4all komen maar ik blijf er wel weg (zelfde ip nummers)ik wil de pret (nou ja ) niet weer voor hem bederven.

Wel lach ik me de laatste tijd de lul uit de broek om wat daar nog steeds( helaas overigens )gebeurt.

Ik zie de vele bans als een soort van kamikaze actie van de betrokkenen omdat ze het met het beleid niet eens zijn.

 

Moi brombeer.

 

Uit de laatste regel maak ik op dat volgens TS de gebruikers met opzet een ban voor zichzelf forceren omdat ze het niet met het hier

toegepaste beleid eens zijn. Wat een vage beredenatie. Als het je ergens niet zint kun je er ook zonder die ban gewoon wegblijven.

Wil je niet meer met het forum geassocieerd worden kun je altijd een mod of de administrator vragen om verwijdering van je account.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...