Ga naar inhoud


Niet durven toegeven!!!JAwel hoor.


Gast Tijgertje

Aanbevolen berichten

Tijgertje, ik had het niet specifiek over jou, maar eigenlijk meer over een "ex-collega" raddraaier op die .be site, die nu hier ook weer aktief is. Schijnbaar voel je jezelf een beetje aangesproken en dat mag, want ook jij hebt hele nare dingen over sat4all en enkele moderators gezegd, zonder te weten hoe de boel precies in elkaar steekt en zonder het hele (ware) verhaal te vertellen.

Ik ben blij dat je tot inkeer gekomen bent en juist daarom ben jij ook weer van harte wlkom op sat4all en jouw "ex-collega's" niet.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hummiesat
Ik werd nieuwsgierig en heb ook maar eens een blik geworpen op die BE kloon.

Ik moet zeggen dat het initiatief misschien positief lijkt, maar nadat ik onderstaande post van de TS aantrof vind ik de geloofwaardigheid ver te zoeken
en is het naar mijn mening niks meer dan een poging om hier stennis te schoppen.

My 2 cent.

Origineel bericht van: Brombeer Geplaatst: vr dec 19, 2008 6:17 pm

Pracht verhaal van all4sat,ik ben tot tranen toe geroerd.
Mijn zoon mag sinds een poosje weer op sat4all komen maar ik blijf er wel weg (zelfde ip nummers)ik wil de pret (nou ja ) niet weer voor hem bederven.
Wel lach ik me de laatste tijd de lul uit de broek om wat daar nog steeds( helaas overigens )gebeurt.
Ik zie de vele bans als een soort van kamikaze actie van de betrokkenen omdat ze het met het beleid niet eens zijn.

Moi brombeer.


Uit de laatste regel maak ik op dat volgens TS de gebruikers met opzet een ban voor zichzelf forceren omdat ze het niet met het hier
toegepaste beleid eens zijn. Wat een vage beredenatie. Als het je ergens niet zint kun je er ook zonder die ban gewoon wegblijven.
Wil je niet meer met het forum geassocieerd worden kun je altijd een mod of de administrator vragen om verwijdering van je account.




Hallo Hummiesat en verdere lezers,

Als je toch op de be site komt wil ik je even wijzen op mijn postings in de topic tox is top van zo rond de 5e oktober daar blijken mijn werkelijke bedoelingen wel.
Deze mening is tot op de dag van vandaag niet veranderd.
Ik heb toen met Toxic(Q) en Michel wat gemaild en hebben vind ik op een goede manier contact gehad (na aanleiding van Michel zijn reactie daar)Ik persoonlijk heb Toxic(Q) beloofd dat er hier vandaan niet meer gerotzooid zou worden op de com site en wij houden ons hier aan. We weten echt wel dat we in de gaten worden gehouden en aangezien iedereen mag weten wie ik/we zijn heb ik (Brombeer)dit topic geopend.
Simpeler was geweest niets te doen maar brombeer is een eerlijk man recht voor zijn raap maar (helaas)ook wel een te scherp .

Hartelijke groeten/Moi Tijgertje/Brombeer. smile

BTW krijg ik nu 2 cent van je of begrijp ik je nu verkeerd.????



Hallo Ron nog even voor jou :
Je weet wat ik je gemaild heb en beloofd heb,ik ben nog steeds voor een verzoening van beide partijen ofschoon ik hier veel weerstand zie /lees .
Die mensen die tegen zijn moeten er eens over nadenken wat een impact het voor mensen heeft als je het slachtoffer bent van zo,n haat campagne die er tegen jou en Michel is.
het maakt de mensen kapot en daar wil ik niet aan meedoen/verantwoordelijk voor zijn .
Ik hoop hier vanaf nu met veel plezier ook te komen dus niet alleen via tijgertje maar als ik wat postings doe gaat het op tijgertje zijn account maar met mijn naam eronder wel zo eerlijk lijkt me .


Hartelijke groeten Brombeer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tijgertje
Hallo Hummiesat en verdere lezers,

Als je toch op de be site komt wil ik je even wijzen op mijn postings in de topic tox is top van zo rond de 5e oktober daar blijken mijn werkelijke bedoelingen wel.
Deze mening is tot op de dag van vandaag niet veranderd.
Ik heb toen met Toxic(Q) en Michel wat gemaild en hebben vind ik op een goede manier contact gehad (na aanleiding van Michel zijn reactie daar)Ik persoonlijk heb Toxic(Q) beloofd dat er hier vandaan niet meer gerotzooid zou worden op de com site en wij houden ons hier aan. We weten echt wel dat we in de gaten worden gehouden en aangezien iedereen mag weten wie ik/we zijn heb ik (Brombeer)dit topic geopend.
Simpeler was geweest niets te doen maar brombeer is een eerlijk man recht voor zijn raap maar (helaas)ook wel een te scherp .

Hartelijke groeten/Moi Tijgertje/Brombeer. smile

BTW krijg ik nu 2 cent van je of begrijp ik je nu verkeerd.????



Hallo Ron nog even voor jou :
Je weet wat ik je gemaild heb en beloofd heb,ik ben nog steeds voor een verzoening van beide partijen ofschoon ik hier veel weerstand zie /lees .
Die mensen die tegen zijn moeten er eens over nadenken wat een impact het voor mensen heeft als je het slachtoffer bent van zo,n haat campagne die er tegen jou en Michel is.
het maakt de mensen kapot en daar wil ik niet aan meedoen/verantwoordelijk voor zijn .
Ik hoop hier vanaf nu met veel plezier ook te komen dus niet alleen via tijgertje maar als ik wat postings doe gaat het op tijgertje zijn account maar met mijn naam eronder wel zo eerlijk lijkt me .

Hartelijke groeten Brombeer.
Dat je hier graag wilt komen en bereid bent je aan de hier geldende regels te houden is natuurlijk prima en dan ben je net zo welkom als ieder ander lijkt me.

Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat ik tegenstrijdigheden in je posts aantref en daardoor twijfel aan de oprechtheid. Het citaat uit mijn vorige post is daar zo'n voorbeeld van.

Ik heb daar ook niet alles tot in detail gelezen. Een klein deel deed me er al van weerhouden om dat te doen. Het is gewoon te zielig voor woorden dat zoiets op een forum wordt toegestaan.

Nou weet ik niet wat Michel zijn functie binnen het BE forum is maar ik zou zeggen dat als ie wat in te brengen heeft en als de bemiddeling van jou zo positief was waarom laait er na dat gesprek dan gezien negatieve uitlatingen over dit forum vanalles op en wordt dat dan niet de kop in gedrukt door M?

De 2 cent muntjes hebben ze hier de das om gedaan dus dat wat jij suggereerde gaat het niet worden. Zoek het eerder in de trend van een engelstalige expressie. wink

Hier laat ik het verder bij.

Veel plezier op het forum alhier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die .be site heeft niets met satelliet hobby te maken. Het beleid van hier mag dan streng zijn maar geeft wel mooie overzichtelijke forums met duidelijke onderwerpen. De puinhoop in de .be sites geven maar al te goed aan hoe belangrijk dat is. Waar de site wel goed voor is om even lekker te klagen/liegen/vloeken door mensen die moeite hebben met de huisregels hier waar ze toch allen akkoord mee zijn gegaan.

 

Maar ik heb ze al teveel aandacht gegeven. Bij kleine kinderen moet je negatief gedrag negeren. Dat is dan ook precies wat we met de .be site moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hummiesat ,

 

E.E.A is gewoon cynisch bedoeld en moet je niet te letterlijk nemen.

Jammer dat je niet alles gelezen hebt met name tox is top rond 5 oktober daar staat alles en zal je veel duidelijk worden .

Michel heeft voor de duidelijkheid geen functie op het be forum ,hij heeft er een posting gedaan en daar is zeer positief op gereageerd door verschillende mensen waaronder ik.

Ik hoop echter nog steeds dat het een vervolg heeft maar goed dat heb ik niet in de hand want ik behoor niet tot de leiding van de be site .

 

Groeten Brombeer. smile

 

Lees even het topic Toxic en Michel is het vervolg van oktober.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Bij kleine kinderen moet je negatief gedrag negeren.


Dit zijn echter geen kinderen maar voor de wet volwassen individuen die volledig voor hun handelen en wandelen verantwoordelijk zijn.

Op basisscholen zijn ze gelukkig niet voor niets campagnes gestart: digitaal pesten is ook pesten.

Ik heb dus goede hoop voor de nieuwe generaties sat4all-ers smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: AlanS
Bij kleine kinderen moet je negatief gedrag negeren.


Dit zijn echter geen kinderen maar voor de wet volwassen individuen die volledig voor hun handelen en wandelen verantwoordelijk zijn.

Op basisscholen zijn ze gelukkig niet voor niets campagnes gestart: digitaal pesten is ook pesten.

Ik heb dus goede hoop voor de nieuwe generaties sat4all-ers smile



Precies !!!!!

Ook volwassenen kunnen nog leren !!!!


Daarom heb ik in oktober positief op het bericht van Michel gereageerd(als eerste)en dring ik al een tijdje aan op een verzoening of op zijn minst het stoppen van de hetze tussen beide partijen ,ja ook de .commers doen er aan mee.
Ik heb net gelezen op de be site dat ze in januari waarschijnlijk met Michel gaan praten en ik hoop dan ook dat dit ook verdere positieve effecten zal hebben voor een ieder van ons
want ik durf hier echt wel te zeggen dat we allemaal hier een aandeel hebben in deze rotzooi die er nu is .(Wees flink en geef het voor jezelf eens toe).
Wat ik in oktober stelde is dat er mensen aan kapot gaan en dat moet stoppen het is het niet waard(lees het berichtje van Michel daar maar eens ).
Ik hoop en ben van mening dat iedereen zijn goede verstand eens moet gebruiken en dat het moet stoppen dit gerotzooi onderling.

Moi Brombeer. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

'tis toch allemaal wat... maar feiten spreken voor zich.

 

Origineel bericht van: BE site
Het grootste aantal gebruikers online was 77 op ma apr 21, 2008 1:05 pm

 

Origineel bericht van: COM site
Max Online: 353 @ 23/08/2008 17:37

 

Simpel weg dat deze site 4.5x zoveel max users online heeft gehad. Dat deze site gemiddeld online heeft wat de max van de BE site is.

 

En het belangrijkste is dat dit record 4 maanden geleden gehaald is waar de BE site al op 8 maanden blijft steken. Mijn inziens betekent dat gestaagde groei hiero en verval daaro.

 

Wat ook niet zo vreemd is als je naar de topics en de toeglaten reacties kijkt. Buiten nog de reacties van de 'moderators'.

 

Ik heb 5 minuten daar gelezen en kan alleen maar zeggen tegen al die lui van de BE site. Jongens... als je je niet kan gedragen ga dan lekker boksen. Kun je je helemaal uitleven. Het enige wat jullie nu doen is veroorzaken dat er een streng beleid hier moet worden gevoerd. Het enige wat jullie nu veroorzaken is dat de mensen die gewoon met hun hobby bezig zijn langer moeten wachten op en antwoord omdat mods bezig zijn met jullie zooi op te ruimen.

 

En ja het zal jullie allemaal een zorg zijn... maar ga dan ook niet huilen als je gebanned wordt?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...