Ga naar inhoud

Humax en Geotrack sg2001 verloopt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een Humax 5400 en een geotrack sg2001 motor,

Na het afstellen van de schotel en inladen van de pet123settings, rest alleen nog alle satelliet posities bij stellen, maar als ik dan alles bijna klaar heb komt er op eens een probleem, de motor draait vanzelf helemaal naar links of rechts toe en alle sat posities kloppen weer niet en kan ik weer opnieuw starten. Dit gebeurt op willekeurige momenten.

wie weet hoe dit kan?

Waar in het men u geef ik de limits in van de motor om doordraaien tegen een hek werk te voorkomen.

bvd dank

Geplaatst:

ik weet niet hoe je het afgesteld hebt maar dit is volgens mij het bekende probleem van het geheugen

voordat je de postitie van elke satelliet via de menu van de humax bij motorsturing opgeeft moet je eerst elke keer de commando "ga naar" geven dan draait de motor weg en dan moet je de goede positie zoeken en opslaan

als je dit nog niet gedaan had doe dit eerst

Geplaatst:

bedankt voor de hint, het commando is goto en in het ondersteveld vul ik installer in, daarna draai ik naar de juiste positie en moet ik het onderste veld op user invullen dan kan ik fijn tunen op de sat positie, dan bij goto op store en ok doen dan search en ok, nu word de positie vastgelegd (hij zegt dat je de sat al hebt en je doet ok hij word overschreven en dan exit.

Tot nu toe gaat het goed

alleen zoek ik nog waar ik de limits in kan stellen om door draaien te voorkomen

Geplaatst:

in deze motor menu staat er beneden ik geloof rood is limit setting of een andere kleur,

als je dus je motor aan het afstellen ben staat het onder in het menu en dan op rood of wit of zo drukken dan kan je limits opgeven

Geplaatst:

bedankt, alles werkt nu perfect

heb nog een vraag, er zit nogal wat speling in de motor, wat kan ik hieraan doen,?????

ik heb hem al los gehaald en alles nageken en vast gedraaid,

tandwielen zijn ook ok

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.