Hellum Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Ik heb hier nog een oude Palladium versterker staan, type 956-279 met nog DIN aansluitingen die verschrikkelijk bromt/kraakt maar alleen maar aan de linker kant. wie weet waar het aan kan liggen? (ik weet dat weggooien makkelijker is maar ik wil er nog wat van kunnen leren en weggooien kan altijd nog, weet alleen niet waar te beginnen.) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Big fellow Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Dat is meestal een "rotte" potentiometer in het systeem. Kan de volume potentiometer zijn maar ook de balans / toonregeling etc. Meestal helpt het al om de knoppen 50-100x van min naar max heen en weer te bewegen. Anders kan contact spray in de potentiometers wonderen doen. Meestal zitten er in oude(re) apparatuur "open" potentiometers waar heel gemakkelijk stof in kan komen. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
columbo Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 rommel van Neckerman,valt meestal weinig eer aan te behalen.hebben vaak zeer slechte kwalitijd.
Hellum Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Ik wist niet dat zo'n ding van de neckerman kwam met die 5 polige DIN aansluitingen had ik ook niet gedacht dat de neckermann toen al bestond maar goed, contactspray heeft geholpen (hij kraakt nu alleen nog maar als die net aan staat) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen