Gast Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Weet iemand welke ik het beste neem wanneer ik nieuwe ontvanger koop ???<BR>Kan je met deze drie systemen dezelfde kanalen ontvangen of niet ???
goto Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Hi u96,irdeto en seca zijn codeersystemen maar Aston is een merknaam van een common interface die je nodig hebt om seca te ontvangen in een ontvanger die geen seca embeddeb heeft.Veel zenders hebben zowel de seca als de irdeto codering,koop de hopperguide eens daar staat alles op een rijtje wie waar te ontvangen is en met welke codering.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Indien je irdeto hebt, heb je dan seca ook nodig of niet of viceversa ???<BR>Indien ik een aston 1700 koop, zit er dan irdeto of seca embedded op ??? Op een humax 5400 is dit enkel irdeto, klopt ?
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Ast*n = S*ca<P>Welke decoder je nodig hebt, hangt af van de zenders die je wil bekijken...
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Let er wel op dat de aston CI seca emuleert, maar geen echte seca(=MediaGuard) is. Canal Digitaal wil in de toekomst PPV kanalen gaan aanbieden, het kopen van uitzendingen zal denkelijk niet gaan met een aston CI, enkel met een "officiele" gecertificeerde canal+ decoder die dus embedded MediaGuard heeft. <P>Het kijken naar de programma's zal ongetwijfeld met een pirate kaartje wel mogelijk zijn.<P>Regards, Exposure.
Aanbevolen berichten