Gast René VG Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Ik ben op zoek naar een webpage waar ik de één HD programmering kan vinden, helaas zonder resultaat. Weet iemand het adres hiervoor?
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Ik dacht dat de programmering van één HD dezelfde was als één, maar dan in HD of ge-upscaled. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Alfons Verbiest Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Een HD zou nog dit jaar met een eigen programmering in HD komen. Ik mag aannemen dat ze dat niet gaan halen. Wanneer wel weet ik niet. Voorlopig zenden ze dezelfde programmering uit als Een. Dus daar kun je voorlopig de programmering zien.
alfadude Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Ik dacht dat één HD dezelfde programmering ging aanhouden als één. Enkel als er een HD programma is zal dat in HD worden weergegeven. Dat zouden er vanaf januari gevoelig meer moeten worden. Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen