Gast Ronaldinho- Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Hoi, Vanmorgen is mijn Weller WECP soldeer station van 50 cm naar beneden gevallen op de grond.. Lag helemaal uitelkaar. Zins die tijd doet hij echter niets meer.. Het lampje gaat even branden en de bout wordt snel heet en na enkele seconden doet hij vervolgens niets meer.. Iemand enig idee? Ik heb al op losse kontakten gecontroleerd echter niets te vinden. Gr Ronald
Frans B Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Door de val zal er wel een printbreuk zijn ontstaan. Maar hoe ga je dat nu solderen, je bout is immers defect... System Administrator (niet van deze site)
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: Frans B Door de val zal er wel een printbreuk zijn ontstaan. Maar hoe ga je dat nu solderen, je bout is immers defect... Ja dat is een goeie.. Dat zal ik met een boutje van een kennis of goede buur moeten doen.. Alleen heb ik geen technische buren dus moet het elders zoeken.. Maar zo op het oog is er geen breuk te zien.. En even het boutje op het gastel leggen is ook een optie.
columbo Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 als ik jou was zou ik het boutje Niet op een gasvlam leggen daar de kans bestaat dat het boutje dan definitief overlden is,de ingebouwde Thermostaat vind dit niet leuk. Bezind eer ge begind.Eerst kijken met een goede loep(lamp)wat er kapot is.
JohnO Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 en als je hier in de buurt woont mag je mijn weller wel even gebruiken om je print te solderen hoor Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen