Ome Merde Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Piet Paulusma was gisteren "bij ons" omdat het zo koud is ... hehee.. vanmorgen om 8.00 uur was het btw. -10°C in ZW-FRL een 11-steden tocht, tja, dan moet het ijs gemiddeld 15cm. zijn. na vanacht was het op diepere gedeelten nog maar 4cm. minstens een week met nachttemperaturen van -10°C en het begint hier in Friesland weer te jeuken. Wel leuk natuurlijk, extra daggie vrij maargoed, het ken vriezen en het ken dooien, ik moet het nog zien. misschien lopen we volgende week wel weer in korte hosen, je weet het maar nooit in Nederland. anyhow, straks voor matinee nog wel ff ijs-swaffelen amen, merDe deze ruimte is te huur
rommelaar Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Dus toch zo merk ik met de boormachine op pad geweest ome Merde. Houd ons op de hoogte he? Fijne jaarwisseling allemaal. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
JosFop4Sat Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 De reden waarom de elfstedentocht telkens niet doorgaat, is omdat 'de Vereniging 'De Friesche Elf Steden' bij een beetje ijsdikte in paniek raakt en weken over het ijs gaat zeiken en ' 't giet oan' roept. IJs en urine gaat nu eenmaal niet samen. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
5620_gek Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Zo mijn laatste dag Australie zit er bijna op. 5 jan vertrokken en 10 feb weer terug het was bloed heet. Tussen de 30 - 43 graden heb is het geweest. Morgenvroeg via Canberra Melbourne Singapore Londen Amsterdam weer naar huis. En hoop op 11 februari rond 10:00 gezond en wel weer in het KOUDE Nederland te zijn Brrrrrrrr
leo1949 Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Het lekkerste klimaat heb je op 30°23.78N 9°14.56W dat is tussen Agadir en Taroudant. Deze tijd tussen de 25 en 30 graden en het is geen kleffe warmte s'nachts ca. 10 graden. Je voelt gewoon een heerlijk prikkelend voorjaarszonnetje. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
matthew_be_wvl Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Het was in het westen van Turkije (Izmir) anders ook wel lekker warm tot vandaag. Zo'n 20°C en zonnig, maar nu is het nog wel warm maar niet meer droog Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
JosFop4Sat Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: 5620_gek Zo mijn laatste dag Australie zit er bijna op. 5 jan vertrokken en 10 feb weer terug het was bloed heet. Tussen de 30 - 43 graden heb is het geweest. Morgenvroeg via Canberra Melbourne Singapore Londen Amsterdam weer naar huis. En hoop op 11 februari rond 10:00 gezond en wel weer in het KOUDE Nederland te zijn Brrrrrrrr Kun je weer lekkere vette worst van de HEMA gaan eten. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
5620_gek Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Origineel bericht van: JosFop4Sat Origineel bericht van: 5620_gek Zo mijn laatste dag Australie zit er bijna op. 5 jan vertrokken en 10 feb weer terug het was bloed heet. Tussen de 30 - 43 graden heb is het geweest. Morgenvroeg via Canberra Melbourne Singapore Londen Amsterdam weer naar huis. En hoop op 11 februari rond 10:00 gezond en wel weer in het KOUDE Nederland te zijn Brrrrrrrr Kun je weer lekkere vette worst van de HEMA gaan eten. Haha nee laat die worst maar zitten.. Pffff wat koud in NL ik ga maar weer terug. Kon dat maar. Ik ben er nu wel achter dat je in Nederland een poot word uitgedraaid qua prijzen. Benzine,auto`s,huizen etc etc.. 1 Australie dollar is zo`n 53 eurocent. Benzine was 0,95 dollar = 0,503 eurocent per liter. Auto`s en huizen zo`n 40 procent goedkoper dan hier. De btw in Australie is 10 procent. Ze verdienen ongeveer het zelfde als hier alleen betalen ze minder belasting. Maar al met al was het weer een leuke tijd daar..Dus over 2 of 3 jaar maar weer een keertje....
leo1949 Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Nederland heeft ondanks de lage olieprijs toch een van de hoogste brandstofprijzen. In Spanje betaal je dit. Daar gaat de euroteller langzamer dan de literteller. Marokko is nog goedkoper daar gooi je voor 300 dirham je tank tot en met het halsje helemaal vol. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen