Gast verwegistan Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Hallo, Ik heb geprobeerd een Ph 6073 met FlashDSX te updaten. Na een ellenlange Update heet hij nu een Update error aan en is niet meer te connecten. Is het nu alleen nog maar mogelijk met een OS Link leven in de brouwerij te krijgen? wat kost zo'n OS Link en waar kan ik hem kopen. (een goede tweedehands is natuurlijk ook goed) ik woon bij Berlijn maar kom bv in week 2 naar Zutphen.
chrisch Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Gebruiker "Greenmile" op het Nederlandse philips forum (dat ik niet kan noemen hier ) woont in Berlijn. Misschien kan hij je helpen? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
beau2001 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ik kan je eventueel wel helpen woon in Apeldoorn als je er nog belang bij hebt mail me dan maar op: s.vanderloo12@chello.nl dan kunnen we vast wel iets regelen groetjes tonnie
Gast verwegistan Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Bedankt voor je reactie, ik probeer eigenlijk zelf zo'n Oslink te pakken te krijgen. Dat moet toch ook te doen zijn.
Johan45 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: verwegistan Bedankt voor je reactie, ik probeer eigenlijk zelf zo'n Oslink te pakken te krijgen. Dat moet toch ook te doen zijn. Daar hebben we het Te koop gevraagd forum voor op sat4all.>> Te Koop gevraagd << Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Graag gedaan. Hou er wel rekening mee dat je PC een paralelle printer poort moet hebben om je oslink op aan te sluiten. De nieuwe PC's hebben deze poort veelal niet meer ........ Vult u rustig aan !!!
Gast verwegistan Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Dank, heb ik. dat is dus geen probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen