Ga naar inhoud


Jammer genoeg weer een ban.


Gast Tijgertje

Aanbevolen berichten

Naar het zich nu laat aanzien word eerlijkheid niet beloond.

Na in oktober email contact gehad te hebben met Michel en Ron heb ik beloofd me rustig te houden op de site en mocht ik (Brombeer)en mijn zoon (als Tijgertje) mij/ons weer registreren tot op heden heb ik me aan de belofte gehouden en wist Ron dat mijn Ip weer gebruikt werd op sat4all.

Nu echter is Ron ineens van mening veranderd om voor mij onduidelijke reden en word dit account straks geblokkeerd,erg jammer aangezien ik mij er voor ingespannen heb om via de be site een gesprek aan te gaan met de com site wat ook gaat gebeuren in januari met Michel.

Teleurgesteld door deze beslissing van Ron ga ik bij deze jullie allemaal hartelijk groeten en tot ziens wensen zie jullie wel weer via een proxy.

 

Moi Brombeer. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, pm van Ron zei als je dit berichtje gelezen hebt gaat de tent dicht.

 

Jammer maar helaas niets aan te doen ,ik heb mij aan mijn beloftes gehouden en hij wist wie ik was toen ik in oktober met hem mailde en dat het met de vorige ban sneu voor mijn zoon was heb ik ook altijd gezegt ,dus waarom nou deze actie.ik weet het niet .

Gisteravond nog met Johan45 pm uitgewisseld over mijn naam Brombeer /Tijgertje verzoek van mij was Tijgertje dus wel een plotselinge ommezwaai aangezien Ron steld dat de mening unaniem is om mij weer te bannen.

BTW hijzelf heeft toen mijn ip weer vrijgeschakeld dus wat is nu het probleem ik begrijp het niet meer hoor.

 

 

Maar goed het beste maar ermee,

 

Moi Brombeer. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect sjaak ,

Ik begrijp ook niet waarom jij er nog steeds bent zeker niet na de manier waarop jij hier behandeld bent /wordt .

Pot verwijt de ketel heet dat toch.

 

Maar goed Sjaak (K) het ga jou ook goed no hardfeelings hoor.

 

Moi Brombeer smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vergis je je net sjaak ,

 

je bent schijnbaar niet goed op de hoogte en oordeeld nu even te snel .(jij bent overigens op je plaats gezet).

Je weet niet van de hoed en de rand om het zo even te zeggen ,lees eerst eens alle berichten van mij goed door voordat je een oordeel veld dan kom je misschien tot een ander christelijker inzicht smile

Mensen kunnen allemaal van mening veranderen en doror andere gebeurtenissen (berichtje van Michel op de be site)van mening veranderen ,maar ach wat ik vertel ik je ook je hebt je mening en oordeel al klaar (is echt christelijk) smile

 

Moi Brombeer. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft inderdaad een ban. Toen hij hier na maandlange beledigingen van sat4all, mijn persoon maar ook een persoon die hier totaal buiten staat, weer met hangende pootjes toegang vroeg, heb ik de hand over mijn hart gestreken.

Nu blijkt dat meneer op dat be forum net zo hard weer doorgaat met de beledigingen en hier zogenaamd als zijn zoon poesjelief speelt, was ik het zat en heb de ban weer terug gedraait.

Nu komt hij ook nog eens hier op het board uithuilen terwijl ik hem een nette PM heb gestuurd en dus nog met hem in gesprek was. Daarmee is dan meteen duidelijk dat ik de juiste beslissing heb genomen.

Jij bent een smeerlap een ander woord heb ik er niet voor, dat je nu weer een andere persoon, die hier niets meer te maken heeft (Michel) in jouw problemen betrekt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...