Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De mensen achter de Adimo hebben een nieuw toestel op de markt gezet. Dit wordt de DENSON. Alles behalve de naam is hetzelfde. Verwacht wordt ook dat de software gelijk is aan de Jive, en zullen updates beschikbaar komen.

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Zodat die mensen dan volgend jaar de boel weer kunnen laten klappen en iedereen met schade en kosten laten zitten?

Dat lijkt me niet zo'n heel strak plan.

Ron

Geplaatst:

Daar heb je helemaal gelijk in, maar we hebben het hier over een merk en niet over een winkel.

Er wordt hier dus nergens (anti)reclame gemaakt.

Ron

Geplaatst:

Geef je helemaal gelijk Ron, was ook puur informatief. Zelf sta ik nog steeds in tweestrijd of we hem wel of niet opnemen in het assortiment. Ik heb al aangegeven dat een garantietermijn niet zoveel doet als de importeur er niet meer is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DennUs

Zelf sta ik nog steeds in tweestrijd of we hem wel of niet opnemen in het assortiment. Ik heb al aangegeven dat een garantietermijn niet zoveel doet als de importeur er niet meer is.

Inderdaad de importeur/producent garantie bestaat niet meer ,e.v.t.
kan je bij de curator claimen maar daar heb je weinig aan.

Maar de productaansprakelijkheid blijft wel bestaan en die rust
bij de laatste verkoper.

Een klant kan van de winkel verlangen dat het product in ordelijke
staat verkeerd/functioneerd en de winkel moet daar zorg voor dragen. (dit heb ik al eens aangegeven)
Geplaatst:

Hoi Dennus,

Ik zou het niet doen vele drama's gaan je opwachten.

Ze verkopen graag aan je, maar service bij defecten ho maar.

Een bepaald spaans merk waarvan de distri in Rotterdam zit heeft hier ook last van je brand hier je handen aan.

Origineel bericht van: DennUs
Geef je helemaal gelijk Ron, was ook puur informatief. Zelf sta ik nog steeds in tweestrijd of we hem wel of niet opnemen in het assortiment. Ik heb al aangegeven dat een garantietermijn niet zoveel doet als de importeur er niet meer is.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Geplaatst:

Haha, dat van dat Spaanse merk is mij wel een beetje bekend ja :-)

Het blijft wel lastig hoor. De klant "wil" een bepaald produkt. Dan is het voor de winkelier heel lastig nee te moeten blijven verkopen omdat je er niet achter kunt staan. Ik denk wel dat de aanhouder wint, immers die heeft achteraf ook het gedoe niet.

Op dit moment zegt mijn gevoel ook "die Denson, even niet doen".

• 1 maand later...
Geplaatst:

De eerste dealer moet nog opstaan die medelijden heeft met zijn klant! Eerst moet de dealer vechten tegen de comboyprijzen en dan tegen alle HW en SW problemen die voor zijn rekening komen. Blijft weinig gezonde marge over voor de dealer om problemen zelf op te lossen....

Geplaatst:

De tijd dat er gezonde marges zijn is al lang voorbij.

Mensen kunnen heel gemakelijk prijzen vergelijken op internet.

Ook is er steeds meer "grijze" import dus winkels die spullen halen bij buitenlandse groothandels buiten de nederlandse importeurs om. Hierdoor kunnen ze net iets goedkoper leveren dan de concurent.

Helemaal op internet zijn er een aantal prijs vechters die echt met zeer minimale marges werken van 5 tot 10%.

Het lijkt me niet dat je hiermee een gezonde bedrijfsvoering kunt hebben.

Maar de meeste winkels moeten wel mee want anders verkopen ze bijna niks meer.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels is adimo alweer overgenomen door een ander merk.

Ook staat de software weer ter download op de astra1 sateliet bij canal digitaal.

Komt alleen een ander logo in beeld :-)

Gr Cb1

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers

Merk: CRISTOR type: M2S PLUS

Er zijn settingseditor en tools voor!!!
Is een FTA ontvanger met Seca decoder ingebouwd!

Ook wel bekend onder de naam ILLUSION M2S hij kwam me zo bekend voor dat ik eens even verder gezocht heb. laugh
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.