Ga naar inhoud

Windows Vista ziet wel 4 GB werkgeheugen aanpassing Mainbord

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, da's duidelijk ; Een kennis van mij photoshopt veel en het bewerken van foto's en video's slurpt nou eenmaal veel geheugen.

Dus een nieuwe PC voor hem gebouwd. AMD Quad erin (Phenom 9950) met een terabyte HD, 8 Gig Hyper-X Kingston en een GeForce 9800GTX.

Besturingssysteem Vista Ultimate 64 bits en daarbij de NL language pack gedownload en dus heeft ie wel degelijk een NL draaiende Vista lopen.

Ik kan je verzekeren dat dit echt een "top of the bill" systeem is met een Index van Vista van 5,9 (hoogst haalbare).

Knalt als een speer dat systeem. Hij heeft er zelf nog een 28" TFT bij gekocht dus hij kan zich uitleven ;-)

Geplaatst:

Altijd leuk zo'n speciaal project!

Photosjop: Maar wat doet die vette geforce kaart erin dan?

Of is dat omdat de pc dan nog meer indrukwekkend lawaai produceert? wink

Persoonlijk had ik even gewacht op de release van de vernieuwde intel xeon cpu's (Q1 2009). Die hebben oa een eigen memory controller aan boord, iets wat AMD al jaren heeft.

De artikelen die ik er tot nu toe over gelezen heb zijn er zeer enthousiast over!

Geplaatst:
Origineel bericht van: ozzo
Ja, da's duidelijk ; Een kennis van mij photoshopt veel en het bewerken van foto's en video's slurpt nou eenmaal veel geheugen.
Dus een nieuwe PC voor hem gebouwd. AMD Quad erin (Phenom 9950) met een terabyte HD, 8 Gig Hyper-X Kingston en een GeForce 9800GTX.
Besturingssysteem Vista Ultimate 64 bits en daarbij de NL language pack gedownload en dus heeft ie wel degelijk een NL draaiende Vista lopen.

Ik kan je verzekeren dat dit echt een "top of the bill" systeem is met een Index van Vista van 5,9 (hoogst haalbare).

Knalt als een speer dat systeem. Hij heeft er zelf nog een 28" TFT bij gekocht dus hij kan zich uitleven ;-)

Da's dan ook geen huis tuin en keuken compu meer voor een beetje mailen en natuurlijk niet volwassen sites bezoeken wink

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Citaat:
en natuurlijk niet volwassen sites bezoeken

Zo, jij wilt niet weten hoe de prammen eruit zien op een 28" ;-))))

BEELDVULLEND......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen