esreverse Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Hee mensen, Ik las in de beschrijving wel de code voor mijn TV maar niet hoe ik AB kan instellen zodat ik via LG tv knopje van de ab ook mijn LG tv kan bedienen. iemand een idee?
bellejt Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 pagina 8 van de handleiding. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator wiz Geplaatst: 23 december 2008 Moderator Geplaatst: 23 december 2008 op zich is het niet moeilijk. 1. Zet je tv aan en ga er eens lekker voor zitten. 2. Pak je AB van je cube / ipbox. 3. Druk op de tv toets en hou deze vast totdat hij rood blijft oplichten. 4. richt een beetje op je tv, en druk de pijl omhoog toets en laat deze weer los, en wacht 3 seconden. 5. druk weer op pijl omhoog en wacht weer 3 seconden, en herhaal dit totdat je tv uitgaat. 6. Druk op ok om de instellingen op te slaan. N.B. Zit je de hele avond op pijltje omhoog te drukken dan heb je gewoon pech dan werkt het niet. succes. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
esreverse Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Geplaatst: 24 december 2008 RTFM Het staat er wel degelijk in, ook hoe ik de code erin kan zetten maar de truc met omhoog, omhoog werkt ook goed. toch bedankt en fijne kerstmis allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen