Ga naar inhoud


even voorstellen:


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb al uitgebreid met deze doos kunnen spelen. Echt super smile.gif" border="0 Je neemt Nederland 1 op op tuner 1, kiest de kanalen lijst. Dan kan je afstemmen op alle kanalen die op 12515 zitten of je pakt de rode knop op de AB(toggle tuner) en je pakt met tuner 2 elk ander signaal. Hij neemt dus bv Ned1 op en kunt SBS6 via dezelfde CI (en natuurlijk kaart!) kijken. Ik was gelijk verliefd tongue.gif" border="0 <BR>Nu nog ff wachten tot deze box leverbaar is. <BR>Ik wil er 1 thuis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satwilly: werkt dit ook met zenders van twee verschillende pakketten, of moeten ze beide van dezelfde provider zijn (bijv 019). Ik weet niet in hoeverre je met dit apparaat gespeeld hebt, maar werkt hier ook de IrdetoCI in met de 2-1 en 3-1 files? geldt dan ook nog het tegelijkertijd decoderen van verschillende coderingssystemen? Als dat zo is... smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JFK je hebt volkomen gelijk hoor wink.gif" border="0<BR>Ik heb me een beetje vergist.<BR>Vers uit mijn e-mail box een van hier naar daar geforward e-mailtje met de laatste firmware voor deze receiver en daarmee zijn die probleempjes ook opgelost smile.gif" border="0<P><A HREF="http://www.sat4all.com/sat4all_public_html/topfield/Tf4000pvr-TOPFIELD-sys206-0918.zip" TARGET=_blank>Tf4000pvr-TOPFIELD-sys206-0918.zip</A><P><A HREF="http://www.sat4all.com/sat4all_public_html/topfield/stb_manager.zip" TARGET=_blank>Verbeterede setting editor v1.02 - stb_manager.zip</A><P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leuke van de pvr4000 is dat het bij de opname helemaal niet uitmaakt of er wel een<BR>cim in zit . Als bij playback maar de juiste<BR>ci met kaart in de machine zit . De echte ongecodeerde mpg stream wordt nl op de harddisk vastgelegd. Handig als nou net een film wilt opnemen als je de juiste keys nog niet hebt smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er ook al een mogelijkheid om de HDU van dit beestje in je PC te knopen om je opnames verder te bewerken?

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik heb een film opgeneomen van C+rood. Zonder CI en kaart. Bij het afspelen stop je de CI met kaart erin en er is beeld tongue.gif" border="0 Werkt perfect. Alleen een verlopen kaart gaat niet op, hoe het in de toekomst gaat met een film die ik nu opgenomen heb kan ik helaas niet zeggen....<BR>Ik heb geen glazen bol laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach , op de kaart staat toch vaak de key van een maand terug nog . Heb je 2 maanden de tijd om hem op video of dvd over te zetten als je hem wilt bewaren . Lijkt me tijd zat smile.gif" border="0 Het bied tenslotte wel de mogelijkheid om verschillende coderingsnormen op te nemen en naar andere te kijken. Dit blijft ook werken met de timeshifting funktie die de pvr heeft.<P>En als je de film heeeeel graag op de harddisk wilt bewaren kan je hem via playback en copy alsnog ongecodeerd op de harddisk zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een goeie ! Als de cam erin zit , en<BR>de live stream wordt opgenomen ( waar naar gekeken wordt ) dan pakt hij het gedecodeerde mpeg signaal om op te nemen.<BR>Zit er geen cam in bij opname en bij playback wel , gaat ie via de cim. In theorie zou je dus bij een keywissel niet meer kunnen kijken . Zal vanavond eens testen hoe het zit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic<P>Vanwege copyrights heeft Topfield er voor gekozen een ( nog ) onbekend filesystem<BR>te gebruiken en tevens nog onbekende<BR>compressiemethode . En nu maar hopen dat als deze ontvanger over een paar weken in de winkels ligt er een handige harry een decompressietool schrijft zodat we onze eigen dvdtjes kunnen branden smile.gif" border="0<p>[ 11-10-2001: Message edited by: JFK ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor de Micronik HDU's ook gelukt, dus we houden moed! smile.gif" border="0<P>Dan nog iets, Als die HDU dan te lezen is, zou je SOFTWAREMATIG je ongecodeerde MPEG-stream kunnen decoderen<BR> shocked.gif" border="0 ???<p>[ 11-10-2001: Message edited by: Toxic ]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ongetwijfeld kunnen , maar voor het moment zou de makkelijkste weg zijn de recording van de ongecodeerde stream als copy<BR>door de CI heen te laten gaan en direct op te slaan . Dit kan die PVR standaard , zelfs in fast forward mode . Lijkt een beetje op multitasking /multithreading

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...