Ga naar inhoud


even voorstellen:


Ron

Aanbevolen berichten

Op de afbeeldingen van de ontvanger zie ik geen DV-link/firewire/IEEE... aansluiting. Dus ik denk dat de enige mogelijkheid zou zijn om de HDU in je PC te knopen, mits iemand daar natuurlijk een progje voor schrijft om de schijf te benaderen. Maar misschien is er een handige hobbyist die zo'n Firewire-aansluiting kan maken...<P>P.S.> Het zou trouwens mooi zijn als de ontvanger ook zonder HDU geleverd kan worden, kun je nl zelf bepalen welk merk, type en grootte erin gaat.<P>P.S._2> Zo'n 'rauwe' stream, dus nog voordat hij door de CI is gegaan zou je volgens mij 'legaal' kunnen versturen via het net. De decodering vindt dan pas plaats bij de andere gebruiker, die dan natuurlijk voorzien moet zijn van de juiste codes. Maar misschien laat ik mijn fantasie een beetje de te vrije loop... tongue.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is er nog een andere gemakkelijke<BR>oplossing om een film met verlopen keys<BR>te bekijken.<P>Gewoon de keys gebruiken die geldig waren<BR>op het moment van de opname.<P>Het is toch een kleine moeite om "oude"<BR>keys te bewaren en deze in een later<BR>stadium te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het apparaat inderdaad de volledig "kale" stream opneemt, dan neemt hij vast ook de key updates op die op dat moment worden uitgezonden, m.a.w., als je een geldige kaart hebt, dan zal die, als de keys inmiddels verlopen zijn, terug-ge-update worden met de oude keys, zoals ze gebruikt werden toen de film werd opgenomen... Dus in het slechtste geval moet je een kwartier de film laten spelen zodat de kaart ge-update kan worden met de tijdens opname geldige keys, en dan kun je gewoon kijken... smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zeggen wel opnemen van de ene zender en opnemen van de andere zender. Maar zeg er dan wel bij dat je dan 2 lnbf moet hebben omdat hij anders niet over weg kan met de polarisatie anders het is het moeilijk als je de "loop" gebruik op de ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik ging er van uit dat iedereen dat begreep. Je hebt helemaal gelijk. Het is zelfs zo dat je er 2 diseqc 1.2 motoren aan kan hangen. Dat wordt door beide tuners ondersteunt(als ik het niet mis heb...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat over het overzetten in je computer en dan beeldbewerken zou ik ook graag willen weten.<BR>Kun je b.v. met een e-link aansluiting het als dv signaal binnenhalen en dan verder bewerken in Adobe Premiere of soortgelijke programma's?<BR>Kun je de 30gb schijf makkelijk vervangen door een grotere bv. 80GB?<P>Kortom, een allemachtig interessant bakkie!

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op je eerste vragen kan ik je (nog) geen antwoord geven .Als ze op de markt zijn zullen we het snel genoeg weten. Heb al wel gehoord dat de PVR in Nederland standaard uitgevoerd gaat worden met 40Gb harddisk , tot 160Gb optioneel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satwilly: Dat zou een mooi gezicht worden buiten, twee schotel die de hele avonde heen en weer draaien, zullen de buren wel helemaal denken 'wat een freak' laugh.gif" border="0 <P>@LD: Dat wordt dan zeker genieten, en wie weet kun je er wel twee HDU's op aanknopen (is denk ik een standaard IDE-poort) als de software dat ondersteund. (of misschien wel een DVD-writer shocked.gif" border="0 )

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen maarre het is toch nog altijd in de praktijk trager dan een ander medium.<BR>dwz. de performance die je uit die andere verbindingen haald zijn vele malen beter.<BR>Stel je eens voor een seriele kabel over 15 mtr. 11,5 meg en een utp kabeltje over 15 mtr. zeker weten dat utp het wint.<BR>Maarja de Topfield is niet met een UTP poort uitgerust dus das best wel jammer. (moeten we toch leren leven met de RS-232 link.) wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@appien,<P>Volgens mij gaat een seriele poort niet hoger dan 115200Kbps duurt wel lang hoor voor een film van 1,5 uur.<BR>Firewire zou hiervoor geschikter zijn of een 10/100Mb ethernet poort. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...