Ga naar inhoud


even voorstellen:


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Seriele port is maximaal 11,52 KILObit/sec wat gelijk is aan 115200 bit/sec. Als je dan een film hebt van 1,5 uur met een 4 MEGAbit/s<BR>dan ben je over de seriele poort toch gauw 54 uur bezig !<p>[ 18-10-2001: Message edited by: IanPH ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat via de serieele poort geen optie is . Heb vandaag de schijf even in een pc gehangen . Onbekend filesystem .<BR>Ook in Unixdoos wordt het filesystem niet herkent . Dan maar in een externe doos via de paralelle poort uitvissen welk filesystem<BR>en welke compressiemethode word gebruikt.<BR>Nog heel wat te doen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JFK:<BR>Had ik ook al geprobeert. Heb jij toevallig Partition Magic op je PC staan, dit progr zal wel eens wat licht in de duisternis kunnen brengen mbt de schijfindeling. Ik was al druk bezig om mn systeem om te zetten naar Linux maar dat is dus niet meer nodig...<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by JFK:

<strong>

Zit er geen cam in bij opname en bij playback wel , gaat ie via de cim. In theorie zou je dus bij een keywissel niet meer kunnen kijken . Zal vanavond eens testen hoe het zit .</strong><hr></blockquote>

Heb je al de resultaten? Want ik sta op punt dit apparaat aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stelling klopt . Maar hoeft geen probleem te zijn . Keys staan vaak van 2 maanden op de kaart , en als je de movie echt wilt bewaren kan je tegelijkertijd fast forward afspelen en door de cim heen "clear" opnemen. Een handelingetje extra dus. Mooi apparaat , zou hem zeker kopen.

Alleen zou ik nog een weekie wachten tot de tf's voor de nederlandse markt er zijn. Die er nu al zijn schijnen over de grens vandaan te komen en hebben nog een hoop patches op het mainboard en minder memory heb ik me laten vertellen . Dit was de eerste produktierun . Die van mij is helaas ook zo frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad waar. De Topfieldjes die nu in Nederland al te koop worden aangeboden zijn via parallelimport uit Duitsland maar vooral ook Belgie gekomen waar enkele distributeurs tegen wel heel scherpe prijzen de Topfieldjes op de markt brengen. Of ze een verschil hebben op het mainboard weet ik niet maar de worden inderdaad uitgeleverd met wel heel erg gedateerde software, <p>Laten we hopen dat er de komende dag geen aanslagen op vliegtuigen komen want op dit moment zijn de Nederlandse Topfieldjes hoog in de wolken onderweg naar Nederland. Na alle poespas moet het invoeren in Nederland zou het weleens eind van de week kunnen wezen dat ze echt in de schappen liggen bij de sathandel.<p>Nog even geduld dus......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook niet begrijp is dat er gesproken word over een positioner die er in zit maar als ik de achterkant ( op het plaatje van de eerste posting ) kijk zie ik geen aansluitingen voor een motor. Hoe zit dat dan precies met die positioner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Salu 2,<p>het display heeft uistluitend een nummer. ik heb me laten vertellen dat er gewerkt wordt om het mogelijk te maken via de UHF uitgang naar bijv tuner 1 te kijken terwijl je via tuner 2 naar het beeld uit scart kan kijken. op de afstandbediening zit een knop waar je met 1 druk het uhf menu kan oproepen. <p>Greetz Renzi.<p>[ 02-11-2001: Bericht gewijzigd door: JFK ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp mis ik voor mijn schoteltje de aansluiting voor de actuator ( 36 ) volt en voor de mechanische polarizer.

komen er nog omvormers misschien op de markt voor diseq naar 36 volt uitgang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klinkt allemaal erg mooi. Ik heb de fotos van het apparaat gezien op de page van ** maar ze hebben zich volgens mij vergist, overigens in de hopperguide staat ook een korte introductie met een foto erbij. En op die foto is het ding zilverkleurig, dat is toch de 3000 ci en de 4000 is toch zwart?<p>Geen MP3?<p>En ik moet dus als ik voor de topfield kies een andere motor aanschaffen. Wat kost zo'n diseq gestuurde motor ongeveer?<p>groete Salu2<p>[ 02-11-2001: Bericht gewijzigd door: JFK ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...