Ga naar inhoud


even voorstellen:


Ron

Aanbevolen berichten

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door JFK:

<strong>Er zijn 3 versies van de PVR .

De allereerste zijn zilver en zonder spdif.

De tweede ( met een hoop modificaties) zijn

bruinzwart ( worden nu buiten de off. kanalen verkocht , daar waar jij hem gezien hebt) . De tot nu toe beste versie uit de laatste produktierun zijn ook bruinzwart maar met

dolby digital logo rechts onder in .Een DiSEqC motor kost om en nabij de 350 piek . Heb zelf goede ervaringen met die van STAB ( italiaans )

Kan maximaal een schotel aan tot een meter.

Ik heb gisteren gehoord dat er een verzoek gedaan gaat worden een protocol te laten implanteren om de oude LT8700 de motorsturing te laten doen.</strong><hr></blockquote>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Het komt natuurlijk ook een beetje omdat de Topfield korea site ietwat gedateerd is.

Maar ik heb gehoord dat volgende week de nieuwe site daar gelanceerd wordt , met alle nieuwe produkten waaronder ook een CI ontvanger met actuator positioner en een oude bekende met nieuwe IBM chipset en een SP/dif uitgang. Zijn er weer een aantal nieuwe topics te starten en kan iedereen die in het bezit is van foute plaatjes de boel weer eens updaten laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag. Kan ik b.v. boven naar voetballen kijken en mijn vrouw beneden goede tijden slechte tijden? Want dan wordt het mischien wel de topfield in plaats van de Echostar 7000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Renzie:<p>Diegene die jou verteld heeft dat het mogelijk is om via de UHF out naar een ander kanaal te kijken dan via de scart is volkomen in de war. Dit is dus technisch echt niet mogelijk. Laat je niet zomaar iets op de mouw spelden en het dan vrolijk door toeteren! tongue.gif" border="0<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: satwilly ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat gelezen op het board bij duck, dat het mogelijk zou zijn.<p>JFK, hoe kom je erbij dat ik reclame aan het maken ben. ik mag toch wel mijn enthousiame voor deze ontvanger kenbaar maken op dit board. daarnaast heb ik mede hobbygenoten die door al het gepraat over deze ontvanger op dit board geinterreseerd zijn geraakt verwezen naar de dealer waar ik hem gekockt heb. deze heeft hem op voorraad en goedkoper dan de sponsor waar een banner van te vinden is op deze site. Is dat soms het probleenm ??<p>de meeste zaken adverteren wel met de Topfield maar kunnen hem niet leveren.<p>Renzie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaald toch geen 1999 gulden voor een topfield in Odijk terwijl je hem voor 1849 in Zoetermeer kan krijgen.

Ik denk dat dit helemaal niets met comercieele links te maken heeft maar alleen met een besparing in de portemonee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Paperclip.

Lees enkele berichten terug van Toxic(Q) en

het zal je wel duidelijk worden . Het zijn nu eenmaal de regels waar je bij aanmelden accoord mee bent gegaan . Dan moet je je er wel aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renzie,<p>Jij mag zeer zeker je enthousiasme uitspreken over de ontvanger maar je mag zeer zeker geen reclame maken!

Links naar commerciële sites zijn niet toegestaan (zien onze regels!) en bovendien lijkt jouw enthousiasme op diverse boards meer op een reclame compagne voor het bedrijf dat deze ontvangers uit het buitenland importeert en GEEN officieel importeur is!

Jij weet zelf ook best dat jij meer dan alleen een klant bent bij het betreffende bedrijf.

Ik hoop dat dit nu duidelijk is.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 05-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...