Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb ooit eens voor aansluitinfo van mijn fritz!box gebeld met de voip helpdesk van fritz!box en daar keurig verder geholpen, misschien is het een idee om daar eens te rade te gaan?

telefoon 024-3249560 en 050-5264933

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Henksat,

Bij mij is dus precies hetzelfde aan de hand. Fritzbox moet dan weer opgefritzt worden om weer in te kunnen trainen. Ga ik straks de Draytek (toevallig ook een 2800) er maar ff tussen hangen heb nu mooi de tijd.

Geplaatst:

Die fritz staat hier lekker in een doos, ST 780 traint veel hoger in, en heeft geen uitval.

Snap niet dat XS4all die bagger weggeeft.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Ik wilde het zojuist gaan veranderen maar was vergeten dat de aansluitkabel voor de fritzbox een utp stekker is terwijl er in de draytek een 4 polige gaat. Dat houd in dat ik de hele boel weer moet gaan veranderen en daar heb ik nu ff geen zin in. Godvr..... had ik juist die kabel voor de fritzbox zo netjes aangelegd vanaf het isra punt direct naar de fritzbox die in de schuur hangt.

Geplaatst:

je voiped toch? Of heb je ook nog een landline voor inkomend?

Die rj45 eraf knippen en alleen blauw rood in een rj-11 drukken.

Deze past zowel in je Fritz als in je draytek!

Sat4all geeft de fritz weg omdat deze hele goede voip component heeft. Het handjevol dat ellende heeft met de dsl line is gelukkig een minderheid.

Geplaatst:

Ik vind het niet optimaal: woonhuis -> schuur, nu ook nog koppelstuk en twee extra lassen (connectors)

Prak het modem toch bij je isra punt en verleng de lan kabel, dat kan ongestraft!

Die dsl lijn is gevoelig voor storing en die zal in jouw geval een eindje als antenne fungeren. De orginele ptt kabel is niet voor niets afgeschermd!

Geplaatst:

Ik woon in een recreatiebungalow. Schuur is misschien wel de verkeerde benaming het is een berging. Alles werkt nu alleen nog ff nas server in het netwerk hangen want ik ga de router van de Draytek gebruiken en gebruik de Fritz dan alleen nog maar voor het voip gedeelte.

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol

Hang je fritz er eens achter, stel je voor dat deze nu ook stabiel is door lagere dsl speed!

idd maar 2 mb lager is wel erg veel hoor wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
komt misschien wel door de koppeling + extra draad + plugjes smile

Hang je fritz er eens achter, stel je voor dat deze nu ook stabiel is door lagere dsl speed!

Het kwam omdat de QOS in de Draytek nog stond ingesteld.Bij uitschakelen dezelfde snelheid als met fritz.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen