Ga naar inhoud


Neuwsbrief december 2008 Canal +, Nieuwe vrije zenders ha,ha


petty

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wammeswaggel

Moet ik als consument onderzoek gaan doen naar mijn
leverancier?

Neen, blijf gewoon lekker naar je oude vertouwde zenders kijken. Ze informeren alleen maar wat je mogelijkheden zijn. En dan kan je hoog en laag gaan roepen dat ze dan maar geen duo lnb hadden moeten slijten maar toen ze daarmee begonnen was freesat (het platform waardoor je al die engelse zenders fta op de astra2 kan ontvangen) nog maar een "plan".

Er verhuizen geen zenders dus als je niet geintersseerd ben kan je dit berricht laten passeren en als ze je wel intersseren ben je er met een eenmalige investering van af.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Davev
En dan kan je hoog en laag gaan roepen dat ze dan maar geen duo lnb hadden moeten slijten maar toen ze daarmee begonnen was freesat (het platform waardoor je al die engelse zenders fta op de astra2 kan ontvangen) nog maar een "plan".

Volgens mij ontvangen we al jaren Engelse zenders FTA, met of zonder het platform Freesat. ITV is bijvoorbeeld al weer drie jaar te ontvangen en de BBC nog langer.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wammeswaggel
"Bij wijze van proef is de CanalDigitaal zenderlijst uitgebreid
met een groot aantal vrij te ontvangen zenders van ASTRA 28,2.

Zo kunt u met een geschikte schotelset o.a. ook de Britse BBC-zenders ontvangen."

Dat is toch bijzonder gul van CDS?

Inderdaad bijzonder gul. Welke ziel heeft nou een geschikte schotelset én blijft afhankelijk van de fast-scan van CDS?!? Niemand toch? Of hing die derde LNB er al die tijd soms voor de sier bij?
En die vierde LNB? Wie heeft er een vierde? Ra ra ra, wat zal CDS volgend jaar emailen?
OK dat laatste was wat cynisch. Dat hele bericht is ervoor gemaakt om duidelijk te maken dat er meer zenders zijn dan je nu kan ontvangen. En als je dat niet wist, moet je hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe spullen kopen. Bij hun natuurlijk, in de onvolprezen webshop van CanalDigitaal.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb

Volgens mij ontvangen we al jaren Engelse zenders FTA, met of zonder het platform Freesat. ITV is bijvoorbeeld al weer drie jaar te ontvangen en de BBC nog langer.

Klopt. Ook veel andere zenders op de Eurobird zijn al jaren FTA. Rapture TV (ik vraag me af wanneer ze weer terugkomen laugh ) was volgens kingofsat in 2002 al FTA.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Ik heb geen nieuwsbrief, maar in dit topic worden Canal+ en CDS al weer op één hoop gegooid.

 

Waar bemoeit deze instantie zich mee? Hebben ze soms zelf de FTA uitgevonden? Nee, pronken met andermans veren! Ik ontvang al sinds mijn begin met satellietontvangst diverse FTA op meerdere sat's. Zoals vele anderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker. Het is alleen maar een mogelijkheid, maar CDS doet net ofdat er nieuwe zenders bijgekomen zijn, terwijl dit natuurlijk niet écht is. Da's gewoon reclame voor de Triplesat. Ikzelf zou dan eerder voor de Multytenne gaan, heb je er gelijk Hotbird bij, maar dat zal heel misschien wel de volgende stap worden voor CDS?

 

Ik kan me niet herinneren dat ik me afgemeld heb voor de nieuwsbrief van CDS. Maar volgens mij slaat ie bij mij soms ook een maand over. Eigenlijk is ie ook niet zo nuttig. Allemaal nieuws wat ik eigenlijk al lang weet. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Da's gewoon reclame voor de Triplesat. Ikzelf zou dan eerder voor de Multytenne gaan, heb je er gelijk Hotbird bij, maar dat zal heel misschien wel de volgende stap worden voor CDS?


Let op hoor.
De Multitenne werkt niet met een CanalDigitaal decoder.
De Tripelsat van CanalDigitaal heeft een andere diseqc volgorde en die is niet aan te passen in de CanalDigitaal decoders.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De astra2 is ook een aanrader maar daar gaat het niet om maar ze pronken idd. toch gewoon met andermans veren. Aan de andere kant vind ik het wel een goede/extra redenen om juist voor sat te gaan. Aangezien dit leuke engelse "voordeel" voor hun mogelijk extra klanten brengt snap ik ook wel dat ze "mensen er op wijzen".

 

BBC en ITV vond ik het al waard om astra2 erbij te nemen en met de rest erbij is het aanbod nog mooier. Snap alleen niet dat CDS nu pas dit ("gratis"/extra) en voordeel gebruikt om SATtv extra aan te prijzen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Snap alleen niet dat CDS nu pas dit ("gratis"/extra)
en voordeel gebruikt om SATtv extra aan te prijzen.


Ze zullen wel moeten.
Het CDS pakket is dusdanig 'mager' dat een extra pakket kwaliteit
zenders zonder kosten de strohalm is waar ze zich aan vast klampen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De goedgekeurde Philips DSR 2210, 2211 en 2212 kan slechts twee satellieten aansturen ondanks dat er een CanalDigitaal kanalenlijst ingelezen wordt met de zenders van Astra1 (19.2) Astra2 (28.2) en Astra3 (23.5)

De Triplesat zal dus slechts op de Astra1 en Astra3 werken.

Lees hier verder over de 221x decoders.

 

De Philips 7121 en 8121 werken uiteraard wel met de Triplesat.

Heb je een Multitech antenne dan werkt alleen de Astra 1 en 3 ...

Mag je dus dankzij de afwijkende diseqc instellingen van de CDS decoders nog eens een antenne gaan kopen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...