Gast dreamer66 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 mijn vriendin heeft na het schoonmaken van het scherm van der tv in eens een blauwe streep van boven naar beneden op der scherm. Het is een heel dun blauw lijntje maar wel vel blauw. is dit makkelijk te verhelpen of kan die beter op reparatie valt nog onder garantie. maar is gekocht bij m-markt dus weet niet hoelang ze die kwijt is ik persoonlijk denk toch zeker 4 weken. hoop dat iemand kan zeggen wat het is.
Moderator Matchless Geplaatst: 24 december 2008 Moderator Geplaatst: 24 december 2008 onder garantie niet zelf gaan kl**ien maar terug brengen. Ik denk dat het scherm zelf kapot is en die kan je niet maken. Garantie van die groep?..sterkte..je zult het nodig hebben. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Snurker Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Tja zo'n aansluiting op het scherm is zo enorm dun, dat je die inderdaad snel kapot kan buigen .. vaak geprobeerd !! hier onder een foto van zo'n aansluiting bij een LCD scherm je ziet de dunne sporen naar de connector lopen Dus met andere woorden ... inderdaad het scherm defect MAARRR zeg voor de garantie ajb niet, dat je het scherm gereinigd hebt ! Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen