Gast limbo1945 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Sinds gisteren 23 december 2008 geen ontvangst meer van Canal Digitaal. Foutmedling: Gecodeerde uitzending (heeft altijd gewerkt) geen Nederlandse zenders meer Alle andere zenders te ontvangen oa.BVN Reciever Technisat MF4-S
Eduard07 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 Sinds gisteren 23 december 2008 geen ontvangst meer van Canal Digitaal. Foutmedling: Gecodeerde uitzending (heeft altijd gewerkt) geen Nederlandse zenders meer Alle andere zenders te ontvangen oa.BVN Reciever Technisat MF4-S Daarna terug naar de fabrieksinstellingen. Vervolgens updaten (via satelliet). Kans is redelijk aanwezig dat de ontvanger dan weer functioneert. Heb je de automatische software-update niet aanstaan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast dishman_ex5020 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 geen Nederlandse zenders meer BOFKONT
arie kanarie Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 en wat is de datum op je kaart? maw is die geactiveert? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast limbo1945 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 ik reeds 3 X geupdate alle Satelliet, zonder resultaat. automatische software-update, kan ik niet vinden.
Gast limbo1945 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 natuurlijk is die geactiveerd heeft het tot gistermiddag gedaan loopt tot september 2009 ik heb hem nogmaals geactiveerd
sat87 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Is de kaartlezer in deze ontvanger niet voor CONAX? Dan zul je dus werken met een CAM-module. Zo ja welke CAM-module heb je? Gtz Sat87 Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Gast limbo1945 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 even voor de duidelijkheid heeft het altijd gedaan!!! ik heb niets veranderd, heb alleen afgelopen dagen tijdens het kijken gemerkt dat hij aan het zoeken was naar de kaart maar dat waren maar enkele seconden en dan was er weer beeld, nu helemaal niets meer, sorry simpel houden heeft het altijd gedaan, en ik baal van Canal Digitaal niet bereikbaar op email krijg ik de mededeling kan 10 dagen duren alvorens antwoord op u email. heb ook heractivatie uitgevoerd maar geen resultaat naar 2 uur. Ja het is een CONAX en ik heb er zelfs twee en met beide geen beeld.
Elwin Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Dus je gebruikt een CAM? Misschien werkt die CAM niet goed met de Mediaguard 3-codering? Lijkt me overigens dat er dan eerder zenders weg zouden zijn...
Johan45 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Mischien is de chip op je kaart vuil en is er geen goed contact mogelijk met de kaartlezer. Een mogelijke oplossing is dan de chip te reinigen met een gewoon gummetje. Dus niet schuren of een ander agressief middel gebruiken om de chip schoon te maken. Probeer het maar, ik geef echter geen garantie dat het probleem hierdoor over is. Kan namelijk ook zijn dat je kaart defect is en dan moet je, gratis, een nieuwe kaart aanvragen bij CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Gast wanderer Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: Johan45 Kan namelijk ook zijn dat je kaart defect is en dan moet je, gratis, een nieuwe kaart aanvragen bij CanalDigitaal. gratis alleen als je netjes je 59,95 euro betaald hebt.......
gamgra Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 loopt tot september 2009 Maar, was is de datum op je kaart?, steek hem desnoods even in een Mediaguard ontvanger, bij een satelliet maatje.
Johan45 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: wanderer gratis alleen als je netjes je 59,95 euro betaald hebt....... Of (veel) meer ..... Vult u rustig aan !!!
Gast limbo1945 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 nee kaart contact is schoon maar voor de zekerheid toch nog eens het gummetje gebruikt geen resultaat dus geen beeld, bij ieder ander bedrijf heb je een storingsdienst of service die je kan bereiken maar hier ben je dus aan de goden overgeleverd en naar het schijnt ben ik niet de enige, ook bij " kassa " was het vorige week onderwerp van gesprek.
Johan45 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Misschien je kaart toch eens uitproberen bij een kennis of buur in je omgeving. Werkt hij daar wel dan weet je waar je het niet hoeft te zoeken... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen