Ga naar inhoud


Sinds gisteren 23 december 2008 geen ontvangst meer van Canal Digitaal


Gast limbo1945

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren 23 december 2008 geen ontvangst meer van Canal Digitaal.

Foutmedling: Gecodeerde uitzending (heeft altijd gewerkt)

geen Nederlandse zenders meer

 

Alle andere zenders te ontvangen oa.BVN

 

Reciever Technisat MF4-S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: limbo1945
Sinds gisteren 23 december 2008 geen ontvangst meer van Canal Digitaal.
Foutmedling: Gecodeerde uitzending (heeft altijd gewerkt)
geen Nederlandse zenders meer
Alle andere zenders te ontvangen oa.BVN
Reciever Technisat MF4-S


Daarna terug naar de fabrieksinstellingen.
Vervolgens updaten (via satelliet).
Kans is redelijk aanwezig dat de ontvanger dan weer functioneert.
Heb je de automatische software-update niet aanstaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de kaartlezer in deze ontvanger niet voor CONAX?

Dan zul je dus werken met een CAM-module.

Zo ja welke CAM-module heb je?

 

Gtz Sat87

 

 

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de duidelijkheid heeft het altijd gedaan!!!

ik heb niets veranderd, heb alleen afgelopen dagen tijdens het kijken gemerkt dat hij aan het zoeken was naar de kaart maar dat waren maar enkele seconden en dan was er weer beeld, nu helemaal niets meer,

sorry simpel houden heeft het altijd gedaan, en ik baal van Canal Digitaal niet bereikbaar op email krijg ik de mededeling kan 10 dagen duren alvorens antwoord op u email.

heb ook heractivatie uitgevoerd maar geen resultaat naar 2 uur.

 

Ja het is een CONAX en ik heb er zelfs twee en met beide geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien is de chip op je kaart vuil en is er geen goed contact mogelijk met de kaartlezer.

 

Een mogelijke oplossing is dan de chip te reinigen met een gewoon gummetje.

Dus niet schuren of een ander agressief middel gebruiken om de chip schoon te maken.

 

Probeer het maar, ik geef echter geen garantie dat het probleem hierdoor over is.

Kan namelijk ook zijn dat je kaart defect is en dan moet je, gratis, een nieuwe kaart aanvragen bij CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Kan namelijk ook zijn dat je kaart defect is en dan moet je, gratis, een nieuwe kaart aanvragen bij CanalDigitaal.

gratis alleen als je netjes je 59,95 euro betaald hebt.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee kaart contact is schoon maar voor de zekerheid toch nog eens het gummetje gebruikt geen resultaat dus geen beeld,

 

bij ieder ander bedrijf heb je een storingsdienst of service die je kan bereiken maar hier ben je dus aan de goden overgeleverd en naar het schijnt ben ik niet de enige, ook bij " kassa " was het vorige week onderwerp van gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...