Codx Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 @limbo Een conax/cryptoworks modul gaat van je leven niet werken op SECA2 of 3, in het verleden niet, nu niet en nooit niet! Of jij spreekt niet volledig de waarheid of je weet niet exact waar je het over hebt. Ik laat dat in het midden maar je kunt nooit beeld gehad hebben met die combinatie. Misschien waren div kanalen tijdelijk FTA en dacht je dat alles daarom goed werkte. CDS heeft de 23e niks gewijzigd, 3-4 wkn geleden is mediaguard 3 er bij gekomen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Eduard07 Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 hoezo heeft hij dan tot 23 december wel gewerkt ? dit kan ik niet bevatten. Ik evenmin. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 of was de kaart net nieuw en lagen alle kanalen een maand lang open of mocht hij 2 weken genieten van alle kanalen ter gelegenheid van het feest bij cd? hij wil maar geen duidelijkheid geven over de toegepaste kaart en het abbo...
kistedu Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 dus deze combinatie werkt niet volgens de kenners hier. hoezo heeft hij dan tot 23 december wel gewerkt ? dit kan ik niet bevatten. Aantal kanalen waren FTA te zien tot kort geleden. Vandaar dat je denkt dat deze module heeft gewerkt. Moet je zo zien, het is dezelfde als je een benzine auto tankt met diesel - idd, dat gaat niet, netzoals deze Conax module met Seca3 codering.
Gast limbo1945 Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 om alle misverstanden uit de wereld te helpen het is een SECA kaart, geen kaart van de vorige eeuw. Canal digital heeft alleen maar SECA2 wordt standaard geleverd. die module/cam moet seca aan kunnen of te wel alle gangbare kaarten. nogmaals Zum Empfang von freien und verschlüsselten (z.B. CONAX, CRYPTOWORKS, VIACCESS, IRDETO, SECA etc. ) Satelliten-Programmen.
Elwin Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Niet dus: CDS is overgegaan op Seca3, ofwel Mediaguard 3. Gaat dus niet meer werken.
DeBeek Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Citaat: Modul beschrijving: met CONAX / CRYPTOWORKS Entschlüsselungssystem und PCMCIA-Schnittstelle zur Aufnahme eines CI-Moduls. Zum Empfang von freien und verschlüsselten (z.B. CONAX, CRYPTOWORKS, VIACCESS, IRDETO, SECA etc. ) Satelliten-Programmen. In het Engels,, The DIGIT MF4-S is to this end fitted out with the integrated decoding systems CryptoWorks and CONAX as well as with a common interface which permits the use of further decoding systems. Om nog meer misverstanden uit de wereld te helpen, Er staat dat er een ingebouwde kaart lezer in zit voor CONAX/CRYPTOWORKS. En dat je via het PCMCIA slot een extra modul kan plaatsen voor CONAX, CRYPTOWORKS, VIACCESS, IRDETO, SECA etc. Maw ( Met andere woorden ) je moet er dan wel een module instoppen die geschikt is om Seca2/3 te decoderen, en dat kan de op jouw foto getoonde module NIET.....
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 we beginnen aan pagina 8 van de topicstarter, hoe dik is die plank voor zijn k..?
gamgra Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 @wanderer, Volgens mij is de topic starter met onze "kroonjuwelen" aan het spelen. Hij komt uit Heerlen, toevallig zit in die plaats een dealer van zijn decoder, hij houdt zich van de domme. Mijn advies, niet op reageren.
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 dan denk ik dat het tijd is voor een slotje...
exciter Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: wanderer dan denk ik dat het tijd is voor een slotje... Nee, jongens, wij gaan door, totdat de TS beeld heeft. Als kost het ons het leven! Toch? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Eduard07 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: limbo1945 die module/cam moet seca aan kunnen of te wel alle gangbare kaarten. Eh, welke module? Wees eens duidelijk! Een Conax-module voor Seca? Waar staat dat in de handleiding? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: exciter Al kost het ons het leven! Toch? Zijn Conax Technisat, eerst maar eens.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast wageral Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Kom op zeg!! "slotje erop", "kroonjuwelen stelen", "samenwerken met Dreambox-dealer".......... Zijn we niet ooit allemaal bij "0" (qua kennis op dit gebied) begonnen? Laten we Limbo 1945 nou gewoon even blijven helpen zodat ie beeld krijgt en ook weet waarom. Dit was toch een "support-forum"? Limbo 1945, ik kom ook uit Heerlen en wil je graag even komen helpen of uitleggen waarom het niet werkt. Even een PM is voldoende. Ger
exciter Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik probeerde ook al deze kant op aan te sporen... Wel, uit de tot nu toe bekende info herleid ik, dat er toch echt een andere module in moet, zoals al eerder aangedragen. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen