Poetsdoekje Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Citaat: Er is wel een kentering aan de gang in de verkoop zo worden hier liter verpakkingen niet meer zonder tonen van een spuitlicentie verkocht. Geen licentie nodig hoor! Gewoon in de vakken bij de Landbouwbank, in allerlei soorten maten Maar we dwalen helemaal af van het onderwerp, on topic again En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
kees kas Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Origineel bericht van: Jürgen Ben het helemaal met je eens en verder gaat deze thread ook niet over het welles of nietes m.b.t. Round-up maar over het feit of kit tussen de tegels wel zinvol is. Naar mijn mening heeft het artikel van Kees Kas om kunsthars in de voegen toe te passen tot nu toe het meest hieraan bijgedragen. heb nog even verder gezocht: rompox-easy wordt op de site van sluis genoemdhttp://www.romex-benelux.com/nl/uploads/File/EASY.pdf
tuintje Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik "tuintje" ben werkzaam (eigenbedrijf) in een landbouw tak. Wat mij stoort is dat als een particulier een beetje onkruid heeft op een tiental(len) m2 er meteen onder verzucht word om een beetje te wieden, wat moeten wij landbouwers dan al niet doen! Alhoewel ik ook speciale opleidingen hiervoor (jaarlijks+/-)moet volgen, grijp ik niet direct naar een BESTRIJDINGSMIDDEL, en nee ze zijn niet zo Giftig als onze wasmaschinepoeders, schoonmaakmiddelen, verven en noem maar op, deze belasten de natuur en ons nageslacht veel meer? Maaien voor het (onkruid) laten zaaien is dus wat ik doe! De beste remedie tegen onkruid is je omgeving/tuin hiervan schoonhouden en met regelmaat, optijd het gras maaien (dus niet laten zaaien) en natuurlijk een groter formaat tegels "dit geeft immers ook minder voegen"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen