Ga naar inhoud


SetEditTF 1.00 is uit


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ja de settingseditor van topfield zelf is niet veel soeps (sorry dat ik het moet zeggen,ben een beetje verwend denk ik)

Dit is al een stuk beter , nog niet de beste maar laat de settings al veel makkelijker bewerken.

Mis nog wel de copy/paste van hele blokken info<p>Groetjes<p>Topfieldman

Link naar reactie
Delen op andere sites

De editor die de fabrikant meelevert voldoet , als je als gebruiker nog makkelijker als met de afstandsbediening kanaaltjes wil ordenen .

De hopper zal inderdaad beter zijn met setedit

Wat bedoel je eigenlijk met hele blokken info ?

Ik heb de full version , en kan echt knippen en plakken .Wellicht heb jij de lite versie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet dan niet hoeveel editors Topfield op het net heeft gebracht maar met de 1.2 versie kan ik echt maar een zender tegelijk plakken en knippen. Het is zeker niet mogelijk om met deze versie meerdere zenders tegelijk te selecteren (in ieder geval niet op een zeer herkenbaar en voor mij vindbare wijze). Verder vind ik de bediening ook zeer te wensen overlaten.<p>Maar goed het is een gratis editor geleverd door de fabrikant zelf. De beste editoren komen immers van de hand van de hobbyist en daar zullen we dan wel op wachten. De betaalde versie van Wolgang is in ieder geval veel beter dan die van Topfield in mijn ogen maar kan zeker op sommige punten nog aangepast worden. De meest perfecte oplossing in mijn ogen zou een Humbox kloon zijn voor deze ontvanger gemaakt. Zelfs als zuinige Nederlander zou ik daar zeker bereid voor zijn een bepaalde bijdrage voor de aanschaf voor willen te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satwatcher

We hadden het hier over setedit.

Met de Topfield editor kan je inderdaad niet

knippen en plakken. Met setedit dus wel.

En wellicht komt er ooit nog een betere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...